Nee, ik heb weer hetzelfde oplosmiddel gebruikt, dus 30 ml MeOH, ik heb het tussen 5-10 minuten geobserveerd op kleurverandering en het er na 10 minuten meteen afgehaald.
Sorry dat ik de IPA nummers niet goed heb gelezen omdat ik het niet heb gebruikt.... anders dan het gebruik van koude IPA om dingen uit te wassen...
Dus deze keer heb ik alles eerst opgezet (het vacuümfilter), gefilterd - leek op een vergelijkbare hoeveelheid, echter, ik deed wat je zei en was erg snel en sloeg de wasstap over - in de veronderstelling dat ik gewoon alles opnieuw zalxen voordat ik verlaag naar 2c-h.
Deze keer heb ik inderdaad alles bewaard, meteen terug in de vriezer gedaan (behalve wat er in mijn exsiccator ligt te drogen) en ik zie het bijna meteen weer kristalliseren.
Bij mijn volgende filtering zal ik de fijnere Büchner trechter gebruiken die ik heb, voor het geval dat wat nu kristalliseert te fijn was en door het filtreerpapier heen ging (misschien was dat wel het geval, maar toen het in de vacuüm erhlenmeyer kwam die ik deze keer gebruikte om te filteren, was het doorzichtig.
Ik heb één getal verprutst - één keer tijdens één synthese. Oké, ik heb misschien een paar willekeurige getallen gezegd, maar ik ging uit van mijn geheugen. Ik heb al gezegd dat ik in de benzo ontwenningsfase heb gezeten en dat het je geheugen vernietigt, dus mijn excuses. Toen ik de syntheses uitvoerde, had ik je script voor me en ik volgde gewoon de 10g synthese met behulp van schalen in plaats van ml (behalve de MeOH).
Zoals ik al zei; als iemand mijn spreadsheets wil met aantekeningen, foto's, video's en de exacte tijdstippen en hoeveelheden - ze zijn meer dan welkom en ik zal ze uploaden...