Jullie forum en shop zijn bijna te mooi om waar te zijn Een voorbeeld zou me overtuigen dat dit allemaal waar is.
Geweldige info en tutorials en de shop. Complimenten ik heb nog nooit A-PvP gehad maar mijn favoriet is meth in mijn pijp. Ik ben benieuwd
Hallo BB gemeenschap! Ik ben nieuw hier, maar ik heb 21 jaar lang in een overvloed aan chemicaliën gewerkt. Wat heb je aan een opiaat/opiod rc zoals desomorfine, echter niet krocodil. Dat gemengd met de juiste rc uit de tropanen- of cathinonenklasse zou leuk kunnen zijn. Dat of AMT, 2c-x of 5-me0-dmt.
Ik neem aan dat de gratis monsters allang op zijn, maar ik ben nogal geïnteresseerd in wat voor plannen er zijn om Australië uit de huidige droogte te halen (als u in staat bent om te reageren).
Net vandaag lid geworden. Ik ben op zoek naar een betrouwbare bron voor sommige producten. Ik hou van gratis monsters, dat is cool. DM als nog beschikbaar.
Ik heb 6 maanden geleden een gratis monster van 3-mmc one's ontvangen en ben er nooit aan toegekomen om jullie te bedanken, dus bij deze bedank ik jullie voor jullie werk voor de gemeenschap.
Hallo, liefje, je hebt al veel geprobeerd. Onze sample giveaway is voor mensen die net op het forum komen. Het is voor mensen die nog nooit online spullen hebben gekocht.
Maar misschien schrijf ik je als we echt iets speciaals hebben...