Ik kreeg 2 gram 4mmc opgestuurd van glitchy en ik ben erg blij met wat ik heb ontvangen! Hij was erg behulpzaam met de communicatie en het proces was een makkie. Het product kwam uit Duitsland in een discrete envelop die was verzegeld in een luchtdichte zak. Het was erg professioneel en ik ben blij met hun stealth. De hoeveelheid die ik ontving was dichter bij 3 gram en de consistentie was een mix van grote scherven/kristallen en gebroken brokken.
Ik heb de 4mmc op alle mogelijke manieren gebruikt, afgezien van boofing. Het liefst gebruikte ik het iv, maar oraal innemen was een veiligere en efficiëntere methode. Als je het rookt, raad ik aan om het zo warm mogelijk te maken en kleine hoeveelheden per keer te gebruiken, omdat er veel damp wordt geproduceerd die niet erg prettig is als het te heet of te veel wordt. Insufflatie of snuiven van deze 4mmc gaf een merkbaar effect, maar de brandwond was behoorlijk intens en mijn ogen begonnen goed te tranen.
De effecten waren een lekkere energieboost, samen met een verbeterde gezichtsscherpte en euforie die me motiveerden om op te staan en iets lichamelijks te doen. Dansen was leuk en naar muziek luisteren was ongelooflijk plezierig. Deze effecten duurden ongeveer 2 uur met een comedown van nog ongeveer een uur voordat ik een nieuwe dosis wilde.
De kater was mild, maar ik voelde wel wat trek, vermoeidheid en depressie die ongeveer een halve dag aanhielden, maar waar ik met een beetje mentale kracht doorheen kon komen.
Over het algemeen was ik erg blij en ik kan niet wachten op meer en om iets nieuws van Glitchy te proberen. Bedankt!