Warning! You are currently using a domain is accessible on the regular internet, not on Tor. For better privacy and security, please use our onion domain instead.

Syntese af dextroamfetamin (Nabenhauer, 1942)

Evilcarrot2

Don't buy from me
New Member
Reaction score
18
Wow end
Wow tak, præcis hvad jeg har ledt efter

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,377
Deals
1
Det tror jeg nu ikke.
Wikipedia siger:
En opløsning af palladiumchlorid og saltsyre kombineres med en vandig suspension af aktivt kul. Palladium(II) reduceres derefter ved tilsætning af formaldehyd. Palladiumindholdet er typisk mellem 5 og 10 %. Ofte opbevares katalysatorblandingen fugtigt.

Jeg har aldrig selv fremstillet Pd/C.

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
110
Når man bytter om på vinsyreisomererne, er det hele simpelthen omvendt. Amph-isomeren, som var i den organiske fase, vil være i vandet, og saltet (vandopløseligt) vil være i den organiske. Jeg ved, at nogle mennesker bruger L-vinsyre (på trods af at den er sværere at få fat i), for så vil D-amfetaminet være i vandfasen.

PhantomFeatherSword

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Undskyld amatørspørgsmålet, men da jeg læste om vinsyre på Wikipedia, var der en linje, der forvirrede mig lidt:
Da jeg læste ovenstående "dextrovinsyre eller L-(+)-vinsyre", læste jeg det nærmest som "dextrovinsyre AKA L-(+)-vinsyre".
Det får mig til at tænke på, at hvis jeg prøver at isolere dextroamfetamin-isomeren, skal jeg så købe L-(+ )-vinsyre (som denne)? Eller D- (-)-vinsyre (som denne)? Jeg håber virkelig, at det er D-(-)-vinsyre, fordi det er det, jeg allerede har.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,377
Deals
1
Hej, du kan bruge dem begge. Jeg skrev metoden for L-vinsyre. Læs kommentarerne ovenfor. Dit spørgsmål er allerede diskuteret flere gange.
Læs også dette tema.

Midget_Impinger

Don't buy from me
Resident
Reaction score
11
@G.Patton - Kan denne optiske opløsningsproces med d-vinsyre anvendes på andre amfetaminer? Specifikt 4-fluoramfetamin, 4-fluormetamfetamin og almindelig metamfetamin?

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
158
Jeg har altid tilsat GAA og nogle gange også brugt 80 % eddikesyre, men senere i dag vil jeg prøve helt uden eddikesyre. Hvilket forhold mellem IPA og vand bruger du i din P2NP-opløsning?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
512
Deals
5
Jeg har hørt folk bruge halvdelen af GAA, jeg brugte den fulde GAA-ækvivalent og det gik stadig fint, begge måder er fine

nsrnsr

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Ekstraher med 5 ml petroleumsether, og opvarm opløsningen...
Må jeg spørge, hvad det betyder at ekstrahere?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,377
Deals
1
Udtrækning af et stof fra en opløsning ved hjælp af et passende opløsningsmiddel.
Udtrækning

nsrnsr

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Er det i orden at bruge ether? Tak skal du have

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,377
Deals
1
Mener du diethylether (Et2O)? Ja, selvfølgelig.

nsrnsr

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Må jeg spørge, om man skal tilsætte d-vinsyre først eller ekstrakt først? Tak skal du have

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,377
Deals
1
Selvfølgelig skal du udtrække amph-fri base før. I modsat fald vil syren reagere med alkali (NaOH eller KOH).