Rensning af amfetamin ved syre-base-ekstraktion

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Hej General Patton, jeg kan ikke finde nogen kilde, der viser den endelige produktion af de lyserøde adderal-piller. Hvis jeg vil lave de lyserøde adderal-piller, skal jeg så følge denne instruktion specifikt? Tak for din tid og hjælp.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
664
Points
93
Er du interesseret i den lyserøde farve eller admiralens sammensætning, som omfatter forskellige salte af amfetamin og dextroamfetamin?
 

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Er alle adderal-piller lyserøde på markedet? Undskyld mit naive spørgsmål, men jeg vil gerne undersøge produktionen af adderal, og hvordan kan jeg komme i gang med det?
 

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Jeg har taget en før, og det var en stor hjælp for mig til at fokusere. det var en lyserød pille, og der stod 20 mg på den, tror jeg. kan jeg på nogen måde lave det samme derhjemme eller endda i et laboratorium med de rigtige ressourcer?
 

schoolbuoy

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 23, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej alle sammen, jeg har et spørgsmål i forbindelse med grundlæggende vask med IPA-acetone, ikke ABE endnu.
Q1: Er apotekets 99% IPA ikke god nok? Jeg ved, at acetone fra hardware-butikken ikke er anhydrogen,
Spørgsmål 2: Jeg læste crack-opskrifter på erowid, og nogle metoder talte om varmelampe til at tørre/hærde crack: Skal det anvendes på amfetamin/metamfetamin? Hvor længe lader du dem generelt hærde?
Spørgsmål 3: Hvordan lugter geranium? Jeg spurgte en masse folk, jeg kender, og overraskende nok var der ingen, der havde et svar til mig.

Der er et par stykker mere, men det er alt, hvad jeg kan komme i tanke om lige nu.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,025
Points
93
IPA er et opløsende produkt, og nogle gange er det svært at krystallisere, hvis man ikke bruger acetone.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
884
Points
113
Hvis man tænker på, at 99 % iPad er 1 % vand, så vil det opløse et gram meth pr. 100 ml, man bruger. Det er dog ikke svært at tørre den. Du behøver ikke at tørre crack, den tvinger vandet ud og tørrer sig selv ret hurtigt. En varmelampe kan være en hjælp, hvis dit klima er koldt. Hvis du fordamper opløsningsmidlet for hurtigt, får du ikke de skår, du ønsker. Den primære virkning af krystallisering skyldes forskellen i opløselighed mellem varmt og koldt opløsningsmiddel. Hvis du fordamper opløsningsmidlet, får du bare pulver.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Hvordan kan jeg nå frem til en meget sur amfetamin? Reagensprøven bliver rød
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,753
Points
113
Deals
1
Hej, jeg har syrnet det for meget. Det er indlysende. Du kan vaske den med IPA eller acetone.
 
View previous replies…

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Kan jeg få det ved at vaske det med IPA? Kan methanol være nyttigt?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,753
Points
113
Deals
1
Ja, du kan bruge IPA. Hvis jeg sagde IPA-vask, betyder det, at du kan bruge IPA til at vaske....

Nej, methanol kan ikke bruges.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Kan det hjælpe mig at opløse lidt bagepulver i IPA?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,753
Points
113
Deals
1
Af hvilken grund? Forstår du, at amfetamin er et basisk stof, og at du gør det til en fri base igen ved at tilsætte bagepulver?
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
pH-værdien er for sur, det er meget smertefuldt, rengøring med IPA reducerer svien, men pH-værdien er stadig for sur, når man måler med teststrimler.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
I mit hoved opløser jeg lidt bagepulver og øger ph til 6, og nu er den på ph 1.

Hvis jeg gør denne rengøring med lidt natron opløst i IPA, kan det så hjælpe mig? Eller hvis jeg renser nok med alkohol, vil jeg så få en pH på 6? mindst 5, se på teststrimlen bare ved at røre ved amfetaminen.

J7BE0oWPNR
 
Last edited by a moderator:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,753
Points
113
Deals
1
Glem alt om bagepulver. Beskriv mig venligst med alle detaljer, hvordan du udførte en ekstraktion af amfetaminfri base fra en reaktionsblanding. Hvordan syrnede du den? Jeg er nødt til at forstå årsagen til dit problem.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Køb sulfatet, som det er
Da jeg tog den første linje, så jeg stjernerne.
Så målte jeg pH-værdien.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,753
Points
113
Deals
1
Har du købt færdiglavet amfetaminsulfat? Var det her? Sandsynligvis er der natriumhydrogensulfat, som ikke er opløseligt i IPA og kan gøre det for surt. Syre-base-ekstraktion er kun en mulighed for dig.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Er der et sted, hvor jeg forklarer det på en hjemlig måde? Jeg synes, det er svært at få de kemikalier

Det ville virkelig være det første i mit liv, jeg ser mig selv i stand til at gøre det, men ikke til at få produkterne.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
189
Reaction score
139
Points
43
Deals
10
Jeg prøvede engang denne metode, men da jeg tilsatte NaOH-opløsning, kom der et hvidt bundfald, så jeg kunne ikke ombasere den.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
henviser det til noget i den retning? faserne blev ikke adskilt
SrUFD7xY2a
 
View previous replies…

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Kan jeg bruge toluen som opløsningsmiddel i stedet for DCM eller diethylether? Det er umuligt for mig at skaffe nogen af de to opløsningsmidler.


Der blev ikke dannet olie, filtrerede du vandet for at fjerne det faste stof og prøvede derefter at udtrække amfetaminet fra vandet?

Undskyld, at jeg spørger så meget, jeg prøver at finde ud af alt, hvad jeg kan med mine midler, men oplysningerne er begrænsede.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,753
Points
113
Deals
1
Hej, du skal ikke være ked af det.
Ja, du kan bruge toluen.
Ja, procedurerne er korrekte. Men det ser ud til, at der ikke er noget amfetamin.
 

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 6, 2024
Messages
21
Reaction score
3
Points
3
Nysgerrig ... Jeg har kun færdiggjort produktet på to måder ... HCL/svovlgas eller L/L-ekstraktion med vand. Blanding af ekstraktionsmidlerne med DH2O, hvor man blander og lader syren falde, indtil den når det rette PH-niveau, og derefter fordamper vandet. Vil det give et lige så rent produkt som at tilsætte H2SO4/acetone for at krystallisere?
 

cooperation

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 23, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hvordan man krystalliserer meth meth olie
 
Top