Metamfetamin från efedrintabletter

slepyyz

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 23, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hej killar, jag har köpt dessa:


Kan jag extrahera pseudoefedrin från dem och om ja hur?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
217
Reaction score
143
Points
43
Så du har ibuprofen och pseudo HCl i dina piller. Dessutom, vad de inaktiva ingredienserna än är, men det är inte så viktigt. Pseudoefedrin är inte särskilt lösligt i aceton.
Ibuprofen är lösligt i aceton. Troligtvis är det också beläggningen på pillerna, och kanske (förhoppningsvis) några av de inaktiva ingredienserna. Så om det finns en färgbeläggning, tvätta bort den med kall torr aceton. När du har fått bort det, krossa sedan pillerna och lös upp allt i kall torr aceton igen. Behåll de fasta ämnena, det här är din PSE, gör dig av med vätskan. Upprepa detta minst 3 gånger. Försök att bara använda precis tillräckligt med aceton för att göra jobbet och inget extra. Se till att det är så kallt som möjligt och torka med ett torkmedel (Mg2SO4) - ingen fukt! Annars slösar du bara bort din PSE.

Efter att du har tvättat med aceton och du har dina fasta ämnen, löser du nu upp de fasta ämnena i torr metanol. PSE är mycket lösligt i metanol. Ibuprofen och färgbeläggningen är också det, men vi blev redan av med dem med acetonen. Så det enda andra med vår PSE i metanolen är alla inaktiva ingredienser som är lösliga i metanol och som acetonen inte tvättade bort. Om du gör en SNB spelar dessa spår av inaktiva ämnen förmodligen ingen roll eftersom SNB-reaktionen är "torr" - det finns lite eller inget H2O, men om du gör en RP-kok kanske du vill kontrollera dina inaktiva ingredienser och deras löslighetsegenskaper och försöka ta bort dem om du behöver. Du kommer att vilja utföra detta INNAN du löser upp dina fasta ämnen i metanol. Om den enda ingrediensen som finns kvar i dina fasta ämnen och som är löslig i metanol är din PSE behöver du inte oroa dig. Häll metanolen i en indunstningsskål och låt den avdunsta. Tvätta dina fasta ämnen med metanol minst 3 gånger, filtrera det mycket väl och kombinera all metanol och låt det avdunsta. Det kommer att kristallisera i din skål och du kan skrapa upp några ganska anständiga PSE för experiment. Du borde vara bra att gå vidare med din PSE vid denna tidpunkt.

Lycka till, ta hand om dig.
 

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Har du sökt på forumet ... Jag är ganska säker på att jag har sett någon med en extraktion med samma ingredienser i dessa piller
 

bunnygod

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 31, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
så vi har inte Sudafed tabletter i mitt land så kan jag använda Tabletten innehåller en kombination av paracetamol, klorfeniramin och fenylefrin som dess aktiva ingredienser för Extraktion av pseudoefedrin
 

UrbyDOPE

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Sep 15, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Var hittar jag rätt temperaturer och uppvärmningslängd för de här rutterna?
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
118
Reaction score
31
Points
28
Kokning = uppvärmningstemperatur, utan den mest exakta tiden, såvida inte en kromatograf används.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Alla tidigare program har slutförts, men varje gång väteklorid introduceras produceras inget sediment, och toluen torkas också med vattenfritt natriumsulfat. Vad är anledningen
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Får jag fråga hur man torkar toluen efter extraktion? Finns det inget vitt sediment när toluen inte torkas och väteklorid införs
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Kan du fråga varför det inte finns något vitt fast ämne efter att ha infört väteklorid efter toluenextraktion? Hur torkar man fast ämne under högt vakuum?
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
118
Reaction score
31
Points
28
Är du säker på att alla reagenser du har framför dig är korrekta? Huruvida alkali ska justeras till PH10+ efter att reaktionen har slutförts. Tillsätt vattenfritt natriumsulfat eller vattenfritt magnesiumsulfat till det torra lösningsmedlet. Vit utfällning kommer att inträffa omedelbart efter att vätekloridgasen har passerat in.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Är det okej om pH-värdet överstiger 10? DCM ersatte dock inte toluen
 

piloten

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Apr 29, 2023
Messages
3
Reaction score
8
Points
3
Som jag förväntade mig när jag kollade upp det lite. İbuprofen är olösligt i vatten, men Pseudo är till 90 % lättlösligt i vatten. Har någon provat det?
 

Unknownone

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 3, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag letar efter en metod för dessa piller också
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
217
Reaction score
143
Points
43
Om Ibuprofen är olösligt i H2O och PSE är ~%90 lösligt i H2O. Vad mer behöver du för metod? Om du inte kan räkna ut att extrahera och rengöra dessa piller genom att veta det måste du slå böckerna min vän. Jag skulle avvakta med att laga mat eller göra något seriöst tills du kan gå igenom processen mentalt utan att behöva hänvisa till ett recept eller anteckningar. Med andra ord, smälta verkligen materialet och KÄNNA det, som om du vet 2 + 2. Om saker och ting börjar gå fel och du inte vet vad som är fel eller varför, kanske du inte har tid att leta efter något att läsa. Allt du behöver veta om att minska ephedra / pseudo finns på dessa forum mer eller mindre, allt har redan publicerats eller sagts, fortsätt bara gräva. Om du verkligen fastnar kan jag hjälpa till med några råd. Lycka till. o7
 

piloten

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Apr 29, 2023
Messages
3
Reaction score
8
Points
3
Hittar du rätt sätt?
 

Jumin

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hej,

Vad jag vill fråga är att hur mycket Meth skulle produceras med den här metoden från låt oss säga 10 gram pseudoefedrin????

Jag är också av den uppfattningen att produkten vi får i slutet av denna procedur är i pulverliknande form och vi måste passera den genom den andra vinsyraproceduren som finns på samma webbplats, har jag rätt?

Väntar på ditt vänliga svar.
Hälsningar.
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
hur mycket Meth skulle produceras med den här metoden från låt oss säga 10 gram pseudoefedrin????

Ingen kan säga det. Hur illa är GAK. Gör du rött, vitt och blått? Kallkok? Nazist med litium. Gjorde du rätt mol ammount och inte bara ögonboll. Ingen kan säga utan mer information

Jag är också av den uppfattningen att produkten vi får i slutet av denna procedur är i pulverliknande form och vi måste passera den genom det andra vinsyraförfarandet som finns på samma webbplats, har jag rätt?

Nej

e produceras oftast antingen från l-efedrin eller d-pseudoefedrin, medan racemisk d,l-metamfetamin oftast produceras från 1-fenyl-2-propanon (P2P; även känd som fenylaceton och med flera andra, mer obskyra namn och akronymer).
 

Jumin

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hej tack för ditt svar,

Jag är också ledsen att jag är ny på allt det här så jag kanske ställer frågor som skulle se dumma ut om jag såg dem ur en experts perspektiv.

"" Ingen kan säga. Hur illa är GAK. gör du rött, vitt och blått? kall koka? Nazist med litium. Gjorde du rätt molmängd och inte bara ögonboll. Ingen kan säga det utan mer info."

Jag pratade om samma process som demonstreras i den här videon. Som att använda pseudoefedrin och röd fosfor. Låt oss göra två scenarier här; Ett, låt oss säga att jag gjorde det perfekt och använde extremt exakta åtgärder. Två, jag gjorde det första gången och som mina saker (råvaror, reagenser lösningsmedel) var mellanliggande renhetsnivå och jag gjorde ett genomsnittligt jobb. Hur mycket renhet och avkastning kan jag då uppnå?

"e produceras oftast antingen från l-efedrin eller d-pseudoefedrin, medan racemisk d,l-metamfetamin oftast produceras från 1-fenyl-2-propanon (P2P; även känd som fenylaceton och med flera andra, mer obskyra namn och akronymer)."

Betyder det att den vita pulverliknande produkten vi fick i slutet av hela denna process var slutprodukten?? Och det behöver ingen ytterligare bearbetning eller något, det är samma "is, kristallmeth" som säljs på gatan? Om så är fallet, varför var det i pulverform och inte i kristallform som vi brukar se det? Och hur kan vi kristallisera det?

I de flesta videor ser jag också att de i slutet av processen kallar sin slutprodukt (samma pulverliknande produkt) metamfetaminhydroklorid och inte ONLy Methamphetamine? Varför är det så? är is eller kristall meth vi vet vanligtvis att det bara är metamfetamin men faktiskt är det metamfetaminhydroklorid och ordet hydroklorid nämns bara inte men det finns alltid där som tyst ord? Eller så extraheras hydroklorid som vi får i slutet med hjälp av en annan process för att rena slutprodukten som då ENDAST är metamfetamin (is, kristallmetamfetamin)?
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Återigen kan ingen berätta för dig. Till exempel, är du ny? mekaniska förluster händer mer när du är ny till exempel. Med det igen kan vi inte berätta vad du gör rött, vitt blått? Planerar du att göra HI med PH down eller liknande fosforbaserade gödselmedel? Vad sägs om fosforstrikekuddar. Hur bra rengjorde du det. Etc etc., köpte du det. Du förstår att vi inte kan berätta för dig eftersom det finns för många variabler inklusive, över reducerad eller oreducerad pusedo efedrin mot den meth du vill ha och inget sätt att berätta utan ett ordentligt laboratorium tyvärr
 

Jumin

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Har du några råd om det här?


"e produceras oftast antingen från l-efedrin eller d-pseudoefedrin, medan racemisk d,l-metamfetamin oftast produceras från 1-fenyl-2-propanon (P2P; även känd som fenylaceton och med flera andra, mer obskyra namn och akronymer)."

Betyder det att den vita pulverliknande produkten vi fick i slutet av hela denna process var slutprodukten?? Och det behöver ingen ytterligare bearbetning eller något, det är samma "is, kristallmeth" som säljs på gatan? Om så är fallet, varför var det i pulverform och inte i kristallform som vi brukar se det? Och hur kan vi kristallisera det?

I de flesta videor ser jag också att de i slutet av processen kallar sin slutprodukt (samma pulverliknande produkt) metamfetaminhydroklorid och inte ONLy Methamphetamine? Varför är det så? är is eller kristall meth vi vet vanligtvis att det bara är metamfetamin men faktiskt är det metamfetaminhydroklorid och ordet hydroklorid nämns bara inte men det finns alltid där som tyst ord? Eller så extraheras hydroklorid som vi får i slutet med hjälp av en annan process för att rena slutprodukten som då ENDAST är metamfetamin (is, kristallmetamfetamin)?
 
Top