Question Hur mycket skulle folk betala för ett gram pseudoefedrin?

sideofpills

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 31, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hur mycket skulle folk vara villiga att betala för ett gram pseudoefedrin som utvunnits ur piller? Jag planerar att sälja här i framtiden när jag har lärt mig mer om kemi.
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
113
Points
33
Deals
54
Jag vet att kineserna säljer mycket billigt efedrin. De har lägsta produktionskostnad på grund av att el är billigast över hela världen där och även faktorer som slaveri etc
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
113
Points
33
Deals
54
Vad menar du eftersom jag inte förstår
 

The Alchemist

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 7, 2023
Messages
45
Reaction score
25
Points
8
Ursäkta, jag menade bara att många kinesiska företag har inrättat inhemska reagensbutiker för olagliga ämnen. Jag undrar om ni har lager i olika länder för inhemska leveranser eller är det bara internationella leveranser? Jag är från Kanada om det rensar upp något.
 

biotechwix

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 1, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
inget brott man men vad betyder att jag kommer att sälja sudo när jag kommer att lära mig kemi, wow du ser ut som mig när jag gjorde fåtöljkocken på den underjordiska bikupan eller på wetdreams / zonez-åren.
först hur skulle du samla prekursorerna? om du är i EU vet du som jag att eftersom det inte finns någon större hantering av d-meth bortsett från tjeckiska republiken och vissa thailandssamhällen som använder och säljer shaboo och de rosa yaba-tabletterna endast till thailändska människor.
också rc-scenen här i eu var enorm och jag pratar inte nuförtiden utan från början av uk-scenen, uk-förbudet och då var scenen mer dunkel, jag menar att jag nästan dödades av bromodragonfly som vid den tiden jag använde för nyhetsbutik eftersom före Kina-förbudet här i EU fanns internetbutiker från Polen och e-postförsäljare som till.i.come som brukade sälja pse extraherat från piller, men jag menar, du kan inte tjäna pengar på pse-tillverkning.
kom också ihåg att de flesta metoder du hittar inte är användbara längre, särskilt i USA.
de bästa är de vita 60 eller 120 mg, personligen använder jag bara 60 mg pse 2,5 cetirizin som du kan dra bra yeilds eller 120 med povidon.
kom också ihåg att skrivningarna från de legendariska killarna här som delar detta Guds arbete alltid är slutprocessen på en lång väg full av misslyckade experiment och försök.
och även minimun pse för att ha en bra nybörjarkock är enligt min erfarenhet 8/10 gram pse fb,
 

yim1984

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 8, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
Jag är ny för den här bro.may jag vet från cetirizin tablett, kan vi extrahera?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
884
Points
113
Jag berättade det för min kille kl. 05.20 på morgonen. Han satt vid mitt bord och rökte metamfetamin och sa att han hade träffat ett gäng hemlösa som tog hans pengar på apoteket och köpte en ask Sudafed för ett paket Ramen. Jag sa till honom att jag skulle betala 25 dollar per låda. 120mg×20 piller. 2400 mg, 25 dollar. Oextraherade. De kostar 13 dollar.
 
Top