- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
- Deals
- 3
Zdravim Vas
- Language
- 🇸🇰
- Reaction score
- 7
- By filipian67
-
08 Oct
Hej Spiritus Välkommen... Du får gärna presentera dig själv på .... så att vi kan börja bygga upp strukturen för de ämnen som vi kommer att börja med här
↑View previous replies…
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
modafen eller nurofen eller paralen grepp den gröna innehåller pseudoefedrin Jag har gjort det det enklaste sättet åtminstone för mig är "rakt till E" google det typ "rakt till E erowid" och klicka på den första länken du behöver teknisk bensin aceton toluen allt som finns i färg det finns en metod där du måste använda saltsyra för att uppnå en neutral PH i vattenskiktet det är komplicerat eftersom du kan övertrycka PH och sedan lägga till natriumhydroxid och det är en jävla röra men rakt till E är lättare du kombinerar allt och avdunstar det men var försiktig när du avdunstar det är mycket brandfarligt. latkes bör göras företrädesvis utomhus på gården och blåsa av ångorna med en fläkt Jag har upplevt en explosion och en stor brand när jag gjorde cirka 100 g pseudo åt gången i ett stort janskyglas Jag hade ungefär en halvliter av dessa kemikalier och medan jag laddade handfläkten samlades ångorna när jag satte fläkten på den och slog på den en gnista skapades och den antändes då vara mycket försiktig helt klart metoden för HCL efter droppar på PH7 är säkrare
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
Jag håller med om att pseudofosformetoden är mer komplicerad för tillfället eftersom fosfor inte längre är lika lätt att få tag på som tidigare och det enda sättet att få tag på RP (röd fosfor) är att skrapa bort det från tändlådor, Jod är inte ett problem men att få pseudo att gå från apotek till apotek tror jag medför en risk någon kanske märker att gå till apoteket oftare framtiden är meth från P2P Jag vet bara inte hur det är med kvaliteten i allmänhet det är känt för mig att meth från P2P på något sätt är svagare än meth från pseudo
- Reaction score
- 42
D-meth kommer alltid att vara bara D-meth oavsett hur det syntetiserades. p2p meth producerar racemisk meth 50%L-meth50% D-meth så efter syntes måste du dela isomererna. Studie fråga på forumet det finns många fantastiska hjälpsamma människor där som kommer att förklara guiden till rätt spår. Vad du än gör kom ihåg att inte sälja droger i SK. Bra råd
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
- Deals
- 3
Det här var det svar jag letade efter och precis vad jag behövde. Tack så mycket
- Reaction score
- 0
- Reaction score
- 0
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
hur menar du med don't sell it to svk menar du genom DNM som per post?