Jag skickades 2 gram 4mmc från glitchy och är mycket nöjd med vad jag fick! Han var mycket lyhörd för kommunikation och processen var en bris. Produkten kom från Tyskland i ett diskret kuvert som förseglades i en lufttät påse. Det var väldigt professionellt och jag är nöjd med deras stealth. Mängden jag fick var närmare 3 gram och konsistensen var en blandning av stora skärvor / kristaller och trasiga bitar.
Jag tog del av 4mmc på alla möjliga sätt bortsett från boofing. Min favorit var att använda den var iv men att inta den oralt var en säkrare och mer effektiv metod. Om det röks skulle jag rekommendera lägsta möjliga värme och små mängder åt gången eftersom det produceras mycket ånga som inte är särskilt trevligt om det blir för varmt eller för mycket. Insufflation eller sniffning av denna 4mmc gav en märkbar effekt men bränningen var ganska intensiv och mina ögon fick en bra vattning.
Effekterna var en trevlig boost av energi tillsammans med förbättrad synskärpa och eufori som fick mig motiverad att gå upp och göra något fysiskt. Att dansa var roligt och att lyssna på musik var otroligt roligt. Dessa effekter varade i ungefär 2 timmar med en comedown på ytterligare en timme eller så innan jag ville dosera om.
Baksmällan var mild men jag kände några begär, trötthet och depression som varade i ungefär en halv dag men kunde drivas igenom med lite mental tuffhet.
Överlag var jag väldigt glad och kan inte vänta på mer och att prova något nytt från Glitchy. Tack så mycket!