- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 38
Helou
Jag har tagit den här veckan ~ 0,6 g DMT det var trevligt men jag vill veta hur jag kan ta drogen på det mest effektiva sättet.
Jag tänkte
bout för att injicera det, men jag har oroat mig för om detta kan påverka hela resan negativt, om jag har tid att ta sprutan i min ven och om den kemiska aggressiviteten kan skada mitt intravenösa system.
(Eftersom jag försökte snorta det, och det var den mest bitande smärtan jag någonsin känt)
Rökning är bekvämt, men effekterna varar bara några minuter, och toleransen kommer mycket snabbt,
Snorting är smärtsamt, även om os gör mer än att röka
Att ta oralt är inte heller idealiskt, det är slöseri med DMT eftersom magsyra var tvungen att "sönderdela" molekylen.
Det finns inte många sätt hur man gör det rätt?

Jag har tagit den här veckan ~ 0,6 g DMT det var trevligt men jag vill veta hur jag kan ta drogen på det mest effektiva sättet.
Jag tänkte

(Eftersom jag försökte snorta det, och det var den mest bitande smärtan jag någonsin känt)
Rökning är bekvämt, men effekterna varar bara några minuter, och toleransen kommer mycket snabbt,
Snorting är smärtsamt, även om os gör mer än att röka
Att ta oralt är inte heller idealiskt, det är slöseri med DMT eftersom magsyra var tvungen att "sönderdela" molekylen.
Det finns inte många sätt hur man gör det rätt?