- Reaction score
- 2
Har någon fått något nyligen? Han sa att det skulle ta en vecka och att jag skulle få spårning. Sedan sa han "de gav inte spårning för ett paket som var så litet". Och jag är östkusten USA btw. Detta är från 7 oktober. Jag undrar varför han fortsatte att svara på e-post ett litet tag.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 8
Gör Aaron fortfarande affärer nu och svarar folk just nu?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 16
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 0
Den är borta.
Gjorde en beställning ungefär samtidigt. Han hade till och med stenarna för att be mig att meddela mods här att han inte var en skurk.
2 veckor utan kontakt, sedan när jag lät honom veta att jag skulle lägga till mitt namn i listan över de brända, får jag ett svar att jag borde chilla ut. Säger att han var på semester!
Ett par dagar senare frågar han "Uh.... vad var din beställning igen? Följt av ytterligare en vecka av tystnad.
Sedan säger han att den fångades upp. Ingen spårning men på något sätt vet han att den stoppades. Erbjuder att skicka om eller 50% återbetalning. be honom att skicka igen och dess radiotystnad i ytterligare ett par dagar. jag frågar honom om spårning och han säger att "Jag är 6: e i raden för beställningar som ska skickas, hoppas att vi inte fick dig att vänta för länge" Smug, bottenmatande bloatfish-tjuv kunde förmodligen inte koka ett ägg ännu ensam laga något av värde. Så allt han kan göra är att bluffa. önskar honom tjuvarnas karma så att han tillbringar resten av sitt liv med att tro att människor är ute efter att rippa honom.
Gjorde en beställning ungefär samtidigt. Han hade till och med stenarna för att be mig att meddela mods här att han inte var en skurk.
2 veckor utan kontakt, sedan när jag lät honom veta att jag skulle lägga till mitt namn i listan över de brända, får jag ett svar att jag borde chilla ut. Säger att han var på semester!
Ett par dagar senare frågar han "Uh.... vad var din beställning igen? Följt av ytterligare en vecka av tystnad.
Sedan säger han att den fångades upp. Ingen spårning men på något sätt vet han att den stoppades. Erbjuder att skicka om eller 50% återbetalning. be honom att skicka igen och dess radiotystnad i ytterligare ett par dagar. jag frågar honom om spårning och han säger att "Jag är 6: e i raden för beställningar som ska skickas, hoppas att vi inte fick dig att vänta för länge" Smug, bottenmatande bloatfish-tjuv kunde förmodligen inte koka ett ägg ännu ensam laga något av värde. Så allt han kan göra är att bluffa. önskar honom tjuvarnas karma så att han tillbringar resten av sitt liv med att tro att människor är ute efter att rippa honom.
- Reaction score
- 16
Var bara glad att han inte skickade dig bokstavlig DIRT som han gjorde till ett av de andra offren i den här tråden
Aaronstevens satte definitivt ribban för alla scumbag-svindlare där ute

- Reaction score
- 2
Varför i helvete valde jag honom framför Gordon? Jag slår vad om att hela vc.2 mejlet var en bluff. Jag fick det inte lika illa som några av er. Inte en massa skitsnack och inte en stor order. Hur som helst är Gordon den enda legitima? Jag är i USA. Tack för att du svarade
- Reaction score
- 16
Så vitt jag vet är alla som verifierats på marknaden legitima, glöm bara inte den spärren.
Den enda jag vet är legit med säkerhet är Gordon.
Service och produkter i toppklass
Den enda jag vet är legit med säkerhet är Gordon.
Service och produkter i toppklass
- Reaction score
- 686
- Deals
- 65
- Reaction score
- 686
- Deals
- 65