Warning! You are currently using a domain is accessible on the regular internet, not on Tor. For better privacy and security, please use our onion domain instead.

aaronstevens (valentino-kartellen)

Status
Not open for further replies.

Andersdagaz

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Har någon fått något nyligen? Han sa att det skulle ta en vecka och att jag skulle få spårning. Sedan sa han "de gav inte spårning för ett paket som var så litet". Och jag är östkusten USA btw. Detta är från 7 oktober. Jag undrar varför han fortsatte att svara på e-post ett litet tag.

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Gör Aaron fortfarande affärer nu och svarar folk just nu?

View previous replies…

azsub1

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Den är borta.
Gjorde en beställning ungefär samtidigt. Han hade till och med stenarna för att be mig att meddela mods här att han inte var en skurk.
2 veckor utan kontakt, sedan när jag lät honom veta att jag skulle lägga till mitt namn i listan över de brända, får jag ett svar att jag borde chilla ut. Säger att han var på semester!
Ett par dagar senare frågar han "Uh.... vad var din beställning igen? Följt av ytterligare en vecka av tystnad.
Sedan säger han att den fångades upp. Ingen spårning men på något sätt vet han att den stoppades. Erbjuder att skicka om eller 50% återbetalning. be honom att skicka igen och dess radiotystnad i ytterligare ett par dagar. jag frågar honom om spårning och han säger att "Jag är 6: e i raden för beställningar som ska skickas, hoppas att vi inte fick dig att vänta för länge" Smug, bottenmatande bloatfish-tjuv kunde förmodligen inte koka ett ägg ännu ensam laga något av värde. Så allt han kan göra är att bluffa. önskar honom tjuvarnas karma så att han tillbringar resten av sitt liv med att tro att människor är ute efter att rippa honom.

tegritycantbebought

Don't buy from me
Resident
Reaction score
16
Var bara glad att han inte skickade dig bokstavlig DIRT som han gjorde till ett av de andra offren i den här tråden 🤣 Aaronstevens satte definitivt ribban för alla scumbag-svindlare där ute

Andersdagaz

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Varför i helvete valde jag honom framför Gordon? Jag slår vad om att hela vc.2 mejlet var en bluff. Jag fick det inte lika illa som några av er. Inte en massa skitsnack och inte en stor order. Hur som helst är Gordon den enda legitima? Jag är i USA. Tack för att du svarade

Aaron

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
Det är lustigt hur de som anklagar ofta är de mest skyldiga.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
686
Deals
65
Varför sprider du bara FUD sedan flera dagar tillbaka, vem är du?

Aaron

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
Vad får dig att tro att jag pratar om dig?

lostlegs

Don't buy from me
Resident
Reaction score
5
Det senaste e-postmeddelandet jag fick från honom var för ungefär 1-2 veckor sedan. Jag svarade dock inte längre. Min senaste order kom i början av oktober.

Mechanics_07

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
Jag har fått min beställning. Det tog lite längre tid som jag är van vid med VC, men för mig är han inte en bedragare. Jag fick samma perfekta service som jag har kommit att förvänta mig av honom. Stealth var lika diskret som alltid och kvaliteten på hastigheten var lika bra som de 20 beställningar jag tidigare hade gjort med Aaron Stevens. Beställningen tog längre tid än jag vet från honom, men han svarade mig samma dag. Han sa "Jag försöker återuppbygga verksamheten efter att vi har blivit bannlysta." Han skickade mig min beställning med ett stort extra. Jag gjorde min beställning den 20 oktober och jag fick den den 5 november. För mig är han inte en bedragare och jag kommer att fortsätta att göra affärer med honom

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Jag vet inte om någon annan hade känt detta men jag har en känsla av att någon annan hade tagit över den här verksamheten med kraft, hur de senaste beställningarna har varit super oorganiserade som "vad var din beställning igen?" Vilket är vad en av de andra användarna fick som svar visar att chefen bokstavligen inte har sett resten av konversationen. ett annat sätt detta visas på är hur oorganiserade och försenade beställningarna är som vad vi såg med @integritycantbebought

Vi har ingen aning om vem som kan ha kontroll, det kan bokstavligen vara brottsbekämpning och jag skulle personligen rekommendera att inte arbeta med något så tvetydigt.

Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.