- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Voor mij was de truc om geen slib te krijgen voor cas 5449-12-7 om op te lossen in kokend water tot een heldere oplossing, de warmte uit te zetten en voorzichtig h2so4 conc toe te voegen.
Dit gaf me onmiddellijke conversie met acceptabele opbrengst, met lagen die zich onmiddellijk vormden, maar ik refluxte nog steeds 30 minuten om zeker te zijn. In tegenstelling tot toen ik me haastte en mijn glycidaat niet volledig oploste, was geen enkele hoeveelheid reflux in staat om de vaste stoffen te laten reageren en moest ik ze filteren.
Pas op met spatten als je zuur toevoegt.
Dit gaf me onmiddellijke conversie met acceptabele opbrengst, met lagen die zich onmiddellijk vormden, maar ik refluxte nog steeds 30 minuten om zeker te zijn. In tegenstelling tot toen ik me haastte en mijn glycidaat niet volledig oploste, was geen enkele hoeveelheid reflux in staat om de vaste stoffen te laten reageren en moest ik ze filteren.
Pas op met spatten als je zuur toevoegt.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 54
Met H2SO4 scheiden de lagen zich onmiddellijk, maar dat betekent niet dat je P2P hebt. Het is gewoon afgescheiden glycidezuur. Ik heb het net geprobeerd en kreeg twee lagen zonder geur.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Vindt u? Gescheiden van wat? En wat blijft er over als het gescheiden is?
BMK heeft een vrij licht aroma, heb je het vergeleken met de geur na reflux?
Ik zeg niet dat u niet weet hoe het ruikt of dat ik het niet mis heb, ik wil het gewoon graag weten.
BMK heeft een vrij licht aroma, heb je het vergeleken met de geur na reflux?
Ik zeg niet dat u niet weet hoe het ruikt of dat ik het niet mis heb, ik wil het gewoon graag weten.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 54
Gescheiden van natrium . Eigenlijk worstel ik nu met 5449. Ik heb een heleboel methoden geprobeerd en tot nu toe heb ik 1 ml uit 10 g gekregen. Ik zal fosforzuur op 110 proberen. Als ik zuur toevoeg aan 5449 verandert het heel snel in olie, maar het is geen p2p. Of misschien is mijn 5449 geen echte 5449.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Dat kan best zo zijn.
Ik kan spreken voor grote schaal en met 2-3 uur reflux deze keer, maar fosforzuur en citroenzuur werken allebei geweldig. Voor citroenzuur 25kg/20kg 5449.
Ik kan spreken voor grote schaal en met 2-3 uur reflux deze keer, maar fosforzuur en citroenzuur werken allebei geweldig. Voor citroenzuur 25kg/20kg 5449.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 54
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Ik had goede resultaten met het oplossen in zowel een minimale hoeveelheid water als 1 liter water/kg. Beide manieren warm gemaakt en gevolgd door zuur en refluxed.
Ik kan u niet vertellen hoeveel minimaal is in vergelijking met 1L/kg.
Ik kan u niet vertellen hoeveel minimaal is in vergelijking met 1L/kg.