Kristallisatie van methamfetamine en productie van ijs

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Het is een van de zuiverste vormen van methamfetamine en heeft een dextro-isomeer.

Tot op heden hebben we hoge kwaliteitsindicatoren, de zuiverheid van methamfetamine heeft 99% + bereikt.

Metamfetamine heeft een specifieke rotatie
het optisch zuivere D-isomeer is [α]20D = -18,90° bij 99%+ zuiverheid.

Mijn product bevat alleen dextromethamfetamine. We gebruiken gefractioneerde basische destillatie en herzuivering.
We verdunnen niet met methylbenzylamine en andere stoffen.
Ons product heeft het juiste smeltpunt

Onze organisatie is klaar voor samenwerking en is bereid om samen te werken met zowel fabrikanten als grote afnemers.

We staan klaar om te helpen met de levering van kant-en-klare precursors en complete werksets, evenals groothandelpartijen eindproducten.
 

Attachments

  • DFmwAiftKG.jpg
    DFmwAiftKG.jpg
    4.4 MB · Views: 677
  • 8fvrq4wVzG.jpg
    8fvrq4wVzG.jpg
    4.7 MB · Views: 667
  • Nt29bQiXF1.jpg
    Nt29bQiXF1.jpg
    8.2 MB · Views: 1,355
  • gmRWhjbex1.jpg
    8.8 MB · Views: 1,033
  • N67icfZnC0.jpg
    N67icfZnC0.jpg
    6.9 MB · Views: 1,415
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Ik wil graag weten hoe ik ijs kan maken met racemaat meth. Kent iemand een gedetailleerde techniek?
 
View previous replies…

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Daarom hebben ze in 2008 n-isopropylbenzylamine uitgevonden, zodat kartels niet de helft van hun gewicht verliezen door de dmeth eruit te halen.
Meng racemisch FB met n-iso 1 op 1 en het versplintert.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Heel erg bedankt voor de informatie. Heb je een link of info hoe je d-meth maakt van l-meth?
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Alleen d meth maakt scherven en er zijn veel technieken om dat te doen
Ik ga het rechtzetten deze onzin over HCl dat je ijs en scherven krijgt is onzin het werkt alleen als je freon of vloeibare stikstof gebruikt als je HCl gaat gebruiken.
De beste scherven worden gemaakt koop het doen van een 20%dh20rexal van de de tritated fb olie tot pH 5,8 en de kristallisatie schaal van Pyrex lade links in een kast onder UV black lights en.must niet gestoord worden helemaal voor ten minste een week minimum het kost tijd om superieur product te maken.
Ik zal jullie nog een truc vertellen als je gewoon pH je FB olie en laat het gewoon met rust het zal verdampen en uitdrogen tot ijs dit is hoe de Chinezen het doen het gaat allemaal om geduld.
Maar dit vergassen in tolueen en ether zal alleen een poedervormig product opleveren dat opnieuw moet worden samengesteld om er ijs van te maken, alleen freon of vloeibaar. Stikstof maakt onmiddellijk ijs zodra het HCl-gas ermee in contact komt.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
ok vriend. ik heb alles gedaan wat je zei
maar waar is kristal?
sorry deze site kan geen afbeelding laden
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
1 doe wat huiswerk
UV Fluorescerend Zwart Licht BL 12inch (volledige lengte) Vervang Licht Lamp 8Watt T5 UVA
2 20% van het totale gewicht van het product dh20 herkristallisatie bv 1000g MA voeg 200g dh20 warmteoplossen plaats dan onder UV black light.
En ik zeg het je rechtuit, probeer me niet te kleineren en probeer me er niet uit te laten zien alsof ik niet weet waar ik het over heb.
Ik kom naar deze gemeenschap met, 20 jaar ervaring en ik hoef niet te kopiëren en plakken Fester onzin voor antwoorden ok
Ik heb in laboratoria over de hele wereld gewerkt.
 
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
1. 1000g MA zijn vrije base of HCl ?
2. dh20-dit is gedestilleerd water ?
 
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
man, ik heb het gedaan, er waren geen kristallen, het is gewoon neergeslagen in de vorm van stukjes steen of ziet er zelfs uit als stukjes cake, heeft iemand een link naar een normale bron of een patent over hoe je kristallen kunt maken die niet eens heel groot zijn? ALLE BEDANKINGEN
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Als je methamfetamine vrije base hebt, moet je de d-isomeer extraheren met l-wijnsteenzuur. De kristallen (neerslag) die je krijgt van de extractie is je d-isomeer, nu moet je het freebasen tot D-methamfetamine freebase.

Als dat gedaan is, gebruik je HCl-gas om er kristallen D-methamfetamine scherven van te maken.

Er is hier een echt gedetailleerd artikel dat je kunt lezen en waar je vragen over kunt stellen als je het niet begrijpt.

Ik bedoel eerlijk, hoe denk je dat we je gaan helpen als je alleen maar zegt "Dit werkt niet, help"?

Help ons jou te helpen, vertel ons stap voor stap wat je hebt gedaan om methamfetamine vrij te krijgen, laat ons foto's zien, vertel ons over je procedures, ik bedoel, jezus christus. Ben je niet naar school geweest en heb je geen contact met leraren? Dit forum is niet anders.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
herkristalliseren in 2 delen water 1 deel hete alcohol, misschien beginnen met 1:1 als de hoeveelheid klein is
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ik heb ook gehoord van mensen die hitte gebruiken om kristallen tot het exacte smeltpunt te brengen en niet hoger, mengen met een beetje heet water of alcohol en laten opstijven en breken zodra het droog is, maar ik heb het niet geprobeerd.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
15,0 g (0,1 mol) racemische base werd opgelost in het mengsel van 20 ml dichloorethaan en 15 ml water. Een oplossing van 9,4 g (0,025 mol) O,O'-dibenzoyl-2R,3R-wijnsteenzuur in 40 ml dichloorethaan en bepaalde hoeveelheid van 18,8 ml methanol werd toegevoegd aan de twee fasen oplossing van de racemische base in 30 minuten bij kamertemperatuur. Uit de geroerde oplossing begint de kristallisatie in 10-15 minuten. De resulterende suspensie werd een nacht bij 5 °C geroerd en vervolgens gefiltreerd. Het neerslag werd op het filter driemaal gewassen met 5 ml dichloorethaan bij 5°C en gedroogd onder een infraroodlamp. De neergeslagen zouten werden gereageerd met 30 ml 2N NaOH en drie keer geëxtraheerd met 25 ml dichloormethaan.
Voeg vervolgens HCl (30%) toe aan ph6 in DCM en drijf alles onder vacuüm
-voeg aceton toe, verhit en bevries, wit poeder gefiltreerd.
-aan 7g poeder voeg je 2,5ml gedestilleerd water toe, verwarmd om op te lossen
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
en waarom is precies l-wijnsteenzuur nodig, ik heb naar de bron gekeken, heb ik d-wijnsteenzuur nodig?
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Je wilt dus zeggen dat l-wijnsteenzuur l-meth neerslaat in de vorm van een zout (tartraat) en d-meth in oplossing blijft als base?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Wat je beschrijft is van toepassing op de procedure waarbij D-R wordt gebruikt waarbij R een carbonzuur is, het tegenovergestelde gebeurt wanneer L-R wordt gebruikt en dat is wat de video beschrijft.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
L-tartric zal het L-tartraat D-product neerslaan(y)😤🤑

D-tartric zal het D-tartraat L-product neerslaan(n):sick::sick:

Welke je ook gebruikt, ze zijn nog steeds gescheiden, toch?

Ik wist ook niet dat je met racemisch product werkte, dat zal nooit "scherven" vormen.
 

jboogie

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 23, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Ik vind deze thread ook onzin. Als iemand die genoeg heeft meegemaakt, weet ik dat dit niet de manier is om het te doen. Ik zie geen verwijzingen naar freon en aceton, het stuk over aceton dat 2 weken bevriest (wtf is dat onzin? alsof het het langer kouder maakt? stfu), en verder maakte het stuk over amfetamine hcl aan het einde me kwaad. Niemand maakt amfetamine hcl xytls. Ik leef al sinds PPA legaal is en ik heb mijn deel aan gesubstitueerde amfetaminen gemaakt en een van mijn eerste mislukkingen was proberen om PPA gereduceerd te gassen via rp/i, aka amfetamine, en ik kan je vertellen dat dat niet lukt. je zult altijd eindigen met een hygroscopische verbinding die verandert in een plas geel op de plaat.

Als je de grootste scherven wilt, moet je rextyleren met water. Als je de snelste scherven wilt, moet je aceton en freon/hcl gebruiken.

op de een of andere manier gebruiken de mensen die deze pagina beheren een of andere gerichte campagne om mensen te werven en dat voelt niet goed. als voormalig mod van the hive, zones, wd etc. voelt er iets niet helemaal goed aan deze groep. het bestaat midden in uncannyville. je bent gewaarschuwd. YMMV.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,753
Points
113
Deals
1
Dat hangt af van je HCl-gas. Als je nat HCl gebruikt, krijg je een plas. Maar amph*HCl is niet zo'n goed idee. Het is een bekend feit.
 
Last edited:

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Ik heb het gemaakt. Je kunt er zeker van zijn dat het dun is op de plaat en het is absoluut opgedroogd tot een brosse vaste stof nadat het schaaltje op een verwarmd printerbed van 70C is blijven staan. Het meeste was echter een doorschijnende korrelige was en in die vorm brengt het de meeste tijd door.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Bedankt iedereen voor het advies, maar eerlijk gezegd werkt geen van alle (behalve de UV-methode), ik heb 2 weken aan deze experimenten besteed en het bleek dat de kristallen alleen tevoorschijn komen als je herkristalliseert uit methanol. Dus jongens, voordat je iets adviseert, controleer voor jezelf of het werkt en kopieer het niet van internet en plak het hier, het allerbeste
 
Top