Mephedrone (4MMC) kristallisatie

subzero013

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
32
Reaction score
22
Points
8
Hier is een foto van de kristallen op die link.
 

Attachments

  • osIgNrLJ6Z.jpg
    osIgNrLJ6Z.jpg
    2.5 MB · Views: 371

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
310
Reaction score
88
Points
28
u krijgt zoals dit kristal omdat uw poeder zuiver van vuil was u kunt niet krijgen zoals dit kristal ....:)
 

ChemDamn

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
40
Reaction score
28
Points
8
en dit is een andere methode. los 4-mmc op in wodka 1g per 2,5ml. en vergeet de oplossing 4-5 weken bij kamertemperatuur. wodka verdampt, kristallen blijven in de container.
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
310
Reaction score
88
Points
28
u kunt 1,7 ml water gebruiken en is ook ok
 

ChemDamn

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
40
Reaction score
28
Points
8
min temperatuur is geen voorwaarde. je kunt hetzelfde doen bij een temperatuur van + 20C. maar hoe hoger de temperatuur in de kamer, hoe meer 4-mmc er in het moederwater zal achterblijven. bij -8C zal bijna alle 4-mmc uit de oplossing vallen. bij + 20C zal ongeveer 70% uit de oplossing vallen, ongeveer 30% zal in het water achterblijven. maar wat weerhoudt je ervan om het water af te drijven en de overblijfselen van 4-mmc te krijgen, en dan het kristallisatieproces opnieuw te herhalen?
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
310
Reaction score
88
Points
28
Ik was test nu je weg van vuile poeder.We zullen zien voor 24u hoe te krijgen.
 

Attachments

  • VvS8idPAgM.jpg
    VvS8idPAgM.jpg
    4.1 MB · Views: 134

SonicNL

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 22, 2023
Messages
84
Reaction score
74
Points
18
@G.Pattong Zoals beloofd heb ik de hier besproken manier gekristalliseerd en hier is het resultaat.

Ik heb het product opnieuw gewassen en ga het kristallisatieproces herhalen.
 

Attachments

  • AXEwp8KWkl.jpg
    AXEwp8KWkl.jpg
    1.2 MB · Views: 283

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
310
Reaction score
88
Points
28
omdat je poeder was vies en je krijgt het ik maakte ook deze keer vorm vies im shure ik krijg hetzelfde, maar ik was meng water met aceton, maar water was ik morw gebruiken als aceton
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal!

Hoe kan ik een kant-en-klare waterige oplossing van mef kristalliseren met NaCl als ik aanvankelijk geen meel had? Laten we zeggen, ik heb een basis van mef in dichloormethaan en ik ga het aanzuren in overmaat water 135 ml per 100 mef, terwijl ik mef oplost in water - ik doe mef niet in meel, maar onmiddellijk in water

In welk stadium NaCl toevoegen en in welke verhoudingen. Volgens de bovenste ervaring geeft de auteur 23 gram per 100 gram mef aan, maar hij heeft 100 gram mef opgelost in 100 ml water. En mijn oxidatie vindt plaats bij een getal van 135 ml per 100 gram van het product.

Hoe lang vormen zich kristallen in de NaCl-zoutoplossingmethode? Welke grootte fracties worden verkregen? Hoe lang moet het product in de vriezer bewaard worden? Heeft de inwerktijd invloed op de grootte van het kristal?

Bedankt allemaal!
 

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
Op dcm kun je het niet zo doen, je moet water gebruiken in het aanzuringsproces en dan bijvoorbeeld ipa gebruiken om het kristallisatieproces onmiddellijk te starten. Naci is helemaal niet nodig, het is onzin. en je kunt niet bevriezen omdat het kristal er dan niet uitkomt in de vorm van alleen glas en kristalpoeder.
 
View previous replies…

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Bedankt voor je antwoord. Ik gebruik aceton of ethanol. Wat zijn de vriescondities om grote kristallen te krijgen met een opbrengst van 1 op 1? Stel dat ik een waterige laag mephedrone heb, verdund met aceton of alcohol - hoe kan ik het dan beter invriezen? Als je -18 onmiddellijk onderdompelt in de vriezer, krijg je een fijn kristallijn poeder. Hoe krijg je dan snel grote kristallen? Nu krijg ik pas grote zuivere kristallen als deze oplossing verdampt, maar dit is een lang proces.
 

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
Wat voor soort kristallen wil je krijgen? Je kunt de vorm van naalden gebruiken, maar gebruik geen vriezer en het duurt 24 uur, maar toch moet een deel van de oplossing verdampt worden om de rest van het product terug te krijgen.
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hallo vriend. Nu krijg ik dergelijke kristallen alleen door verdamping. Maar ik ben niet tevreden over de timing als de laag groot is. Je zegt dat je 50% kunt indampen en dan in de vriezer - zal het kristal dat uit de rest van de oplossing zal vallen sterk zijn of zal het slechts een kleine fractie zijn, terwijl er al grote kristallen bestaan na verdamping.

Is er een manier om kristallen van stenen te kweken als 1 kilo mef wordt opgelost in water 1300 aceton 200. Er is geen apparatuur om te verdampen. Er is geen apparatuur om te verdampen - hoe kan ik het meteen goed invriezen en zal het handig zijn?
 

Attachments

  • 3vyR5TDnlJ.jpg
    3vyR5TDnlJ.jpg
    634.5 KB · Views: 246

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
de grootste fout is dan de verkeerde verhoudingen en je moet weken wachten - water verdampt langer en aceton sneller
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Ik kan niet aanzuren met minder water, bij oxidatie zal minder water gewoon niet alle mef uit dichloormethaan halen. Heb je een oplossing voor oxidatie naar een waterige laag met verschillende verhoudingen?
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal, broeders! Ik vraag om hulp bij het verkrijgen van informatie over de kristallisatie van mephedrone uit de waterlaag op verschillende manieren. Verdamping uit water is al getest - dit is een lange weg, er is nog geen roterende verdamper, dus we hebben snellere methoden nodig zonder verliezen.
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
298
Points
63
Heeft iemand de noodbevriezingsmethode met droogijs (CO₂) geprobeerd?
Als iemand de kans heeft, probeer het dan en post het resultaat hier.
Methode:
De verhouding water/4 mmc is 1 mL /1 g. Los 4 mmc op in water en breng het aan de kook. Je kunt 200 ml IPA per 1 liter oplossing toevoegen.
Plaats een plastic fles van 2 liter gevuld met ~500 ml in een emmer droogijs. Er zal zich snel een kristal vormen in plaats van vloeistof. Om het eruit te krijgen, knip je de fles voorzichtig open. Het kristal moet dan gedroogd worden in droge lucht.
 

rado

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 30, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hoe krijg ik kristallen met deze vorm? Dit is zeker invriezen, niet verdampen! Wat zijn de verhoudingen? Hoe krijg je het onmiddellijk uit de waterlaag, als er aanvankelijk geen bloem was? Wat voor soort oplosmiddel moet ik toevoegen - ik ben bereid om al deze informatie te kopen als er een kant-en-klaar resultaat is!
 

Attachments

  • bpxRYXT1D7.jpeg
    bpxRYXT1D7.jpeg
    382.7 KB · Views: 262

leon

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 3, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal!
Als mijn 4mmc niet mooi wit of glas dan gooi ik koude aceton en laat er 2 uur?
Andere heb ik glas mooi kristal, maar ik vind kleine bruine vlekken in de bovenste laag. wat is het probleem?
 

Toribius

Don't buy from me
Member
Joined
May 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hoe zit het met het oplossen van 4mmc in methanol en een klein beetje aceton?
 

noMercyy

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 21, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hallo, kan iemand mij uitleggen waarom de 3cmc kristallen na verloop van tijd witter worden? (in dit geval 2-3 dagen na herkristallisatie) En is er enig idee hoe dit te voorkomen of stabiel/permanent te maken zonder wit te worden?
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
310
Reaction score
88
Points
28
4mmc hcl
Gemaakt kristal 1 dag temp kamer
water+aceton
Moet drogen en wassen en is klaar voor de verkoop.
$!$ zeg fijn weekend:)
Bedankt bb gate voor dit forum
Leve Balkanië.
Ik heb een soortgelijk kristal gemaakt p2np.
 

Attachments

  • IJMDqmxYcd.jpg
    IJMDqmxYcd.jpg
    6 MB · Views: 408
Last edited:

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
310
Reaction score
88
Points
28
Het ziet er nu naar uit dat dit Totaal 2 dagen was.
 

Attachments

  • 5wMGZBl9yR.jpg
    5wMGZBl9yR.jpg
    5.7 MB · Views: 416
Top