- Reaction score
- 17
8 g NaBH4 werd gesuspendeerd in koud DCM, 40 ml ijsazijn werd druppelsgewijs toegevoegd en de oplossing werd geroerd tot alle waterstofevolutie was gestopt.
In een andere rbf werd 10 g 5-methoxytryptamine opgelost in DCM. 8 ml triethylamine, 21,2 g formaldehyde bisulfiet adduct en 4A zeven werd toegevoegd aan de rbf.
Laat het rbf 10-15 minuten roeren om de reactanten te laten condenseren en voeg dan druppelsgewijs het eerder gemaakte natriumtriacetoxyborohydride toe.
Dit werd ongeveer 24 uur geroerd. De reactie werd geblust door druppelsgewijze toevoeging van 15% KOH-oplossing en een eenvoudige aminebewerking werd uitgevoerd om het product te verkrijgen dat zonder problemen kristalliseerde. Met natriumtriacetoxyborohydride krijg ik altijd 90%+
In een andere rbf werd 10 g 5-methoxytryptamine opgelost in DCM. 8 ml triethylamine, 21,2 g formaldehyde bisulfiet adduct en 4A zeven werd toegevoegd aan de rbf.
Laat het rbf 10-15 minuten roeren om de reactanten te laten condenseren en voeg dan druppelsgewijs het eerder gemaakte natriumtriacetoxyborohydride toe.
Dit werd ongeveer 24 uur geroerd. De reactie werd geblust door druppelsgewijze toevoeging van 15% KOH-oplossing en een eenvoudige aminebewerking werd uitgevoerd om het product te verkrijgen dat zonder problemen kristalliseerde. Met natriumtriacetoxyborohydride krijg ik altijd 90%+
↑View previous replies…
Bedoel je dat de grondstof voor de reactie 5-methoxytryptamine moet zijn in plaats van tryptamine?
- Reaction score
- 161
Nee, dat doe je niet! Lees mijn andere commentaar, dit is complete onzin! In plaats daarvan maak je 5-MeO-DMT dat je 50× meer knock-out slaat dan N,N-DMT(aka DMT).
- Reaction score
- 161
Je weet toch dat dit 5-MeO-DMT oplevert en geen DMT?
Ik betwijfel of je de procedure echt zelf hebt geprobeerd, zoals je beweert te hebben gedaan. Er is GEEN FUCKING WAARHEID dat je per ongeluk 5-MeO-DMT hebt gemaakt en het niet hebt gemerkt.
Kom op man. Voor DMT heb je tryptamine nodig. Voor 5-MeO-DMT gebruik je 5-Methoxytryptamine, specifiek vanwege de methoxygroep in 5-MeO-DMT...
Ik betwijfel of je de procedure echt zelf hebt geprobeerd, zoals je beweert te hebben gedaan. Er is GEEN FUCKING WAARHEID dat je per ongeluk 5-MeO-DMT hebt gemaakt en het niet hebt gemerkt.
Kom op man. Voor DMT heb je tryptamine nodig. Voor 5-MeO-DMT gebruik je 5-Methoxytryptamine, specifiek vanwege de methoxygroep in 5-MeO-DMT...
Bro, rustig aan, je hebt absoluut geen idee wat ik bedoel als ik het je vraag, dat betekent "deze methode werkt met 5-Methoxytryptamine in plaats van tryptamine, toch?"Op dezelfde manier zei Hamilton in de video dat hij tryptamine gebruikte, maar ik zag dat de oplossing niet de trytaminekleur had, en ik probeerde deze procedure en het werkte niet, en jij noemde dezelfde procedure met 5-methoxytryptamine." nu zijn we duidelijk? moet ik je bewijzen ?!! Wees niet achterdochtig als je niets weet.