Escrow

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
een bug ontdekt.
1. Ik wil een bedrag storten in XMR dat is bevestigd.
2. ga naar ***/account/wallet/ en kies xmr --> storten
3. Dan kies ik een bedrag in EUR of USD. Dit bedrag wordt omgezet naar xmr op een of andere manier en adres gegenereerd.
4. Maar als ik naar dit adres een groter bedrag overmaak dan ik in stap 3 heb gekregen, wordt alleen het bedrag van stap 3 ontvangen: de rest verdwijnt.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,714
Points
113
Deals
666
We werken aan de mogelijkheid om een vrije hoeveelheid aan te vullen, zonder een specifieke hoeveelheid te genereren.

Als je een dergelijke situatie hebt, neem dan contact met me op en we zullen het oplossen.
 
View previous replies…

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Het probleem zit niet alleen in dit bedrag.
Nadat ik een betaling van mijn xmr portemonnee naar uw adres had overgemaakt, kon geen enkele andere transactie worden gedaan vanuit mijn portemonnee.
Elke poging om in te loggen met seed gaat voor altijd naar de synchronisatie.
technisch gezien kan ik wel inloggen op mijn account, maar ik kan mijn bedrag niet synchroniseren en geen activiteiten uitvoeren. het ziet er dus uit als 'in behandeling' of 'geblokkeerd'.
Ik weet niet wat de reden is, maar ik veronderstel dat dit probleem gerelateerd is aan deze betaling, aangezien het onmiddellijk verscheen.

NZ3pQDbJai
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,714
Points
113
Deals
666
Waarom schrijf je me in privéberichten en hier? Laat me je morgen antwoorden en oefen je geduld.
 

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Je antwoordde me in PM dat je de reden niet kent, daarom bracht ik deze kwestie voor een gemeenschappelijke discussie: Misschien hebben andere gebruikers hetzelfde probleem???

Ik denk dat het een serieus probleem is als ik een paar dagen geen toegang krijg tot mijn portemonnee sinds de overdracht naar een willekeurig adres.
 
Last edited:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,714
Points
113
Deals
666
Het is geen probleem aan onze kant, het is dat je portemonnee niet kan synchroniseren.
 

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
ja, ik begrijp dat het een "algemeen probleem" is. maar nu gaat het al meer dan 48 uur door sinds de betaling met succes in uw portemonnee is gedaan.
toeval? niet zeker.
ik zeg niet dat het een probleem is dat opzettelijk aan jouw kant is gecreëerd... ahahah...
maar ik denk dat het te maken kan hebben met uw algoritme voor het genereren van adressen of iets dergelijks.

Laten we hopen dat ik krijg het gedeblokkeerd in 2-3 dagen: er zijn munten bevroren, ik kan zelfs niet een nieuwe bestelling plaatsen om mijn fckng wiet te kopenn((()
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,714
Points
113
Deals
666
Wat voor soort portemonnee gebruikt u?
Je hoeft niet te antwoorden, je importeert gewoon de sleutels in een andere portemonnee en synchroniseert daar.
 

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Oorspronkelijk werd het gemaakt op xmrwallet.com

Nou, ik heb een paar pogingen gedaan om mijn sleutels te importeren naar een andere portemonnee: mymonero app en web werden gebruikt met hetzelfde resultaat: synchronisatieprobleem.
Het lijkt erop dat mijn laatste transactie niet correct is verwerkt of iets dergelijks, ik weet het niet precies.
 
Last edited:

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
UPD: eindelijk kreeg ik toegang tot mijn fondsen met een vreemde portemonnee "monerujo". Daarnaast kon ik nu alle gegevens synchroniseren.
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
Ik weet niets over monero, hoe te kopen, hoe te betalen, hoe portemonnee te openen, iemand hier kan me pls uitleggen en hoe de transactie te doen?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
93
Points
28
Koop Monero op Kraken > maak een portemonnee, MyMonero is een goede > wacht dagen, meestal een week tot de fondsen in Kraken opneembaar zijn > neem ze op in je nieuwe portemonnee > voor extra anonimiteit heb ik een tweede portemonnee toegevoegd aan mijn MyMonero en verplaats ik de XMR weer van die eerste portemonnee naar de nieuwe >. kom op de site, klik op je wallet bovenaan > plus teken naast 'XMR' > site zal je een stortingslink geven > terug naar je wallet ermee, voer die code in in het 'send' vakje > ververs de site als een gek totdat je het ziet in je account

Als je dit niet kunt volgen, moet je waarschijnlijk wat meer onderzoek doen voordat je dit probeert.
 

vaso

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
zal het proberen, bedankt
 

Lucy12

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Nov 24, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Hallo! Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om alle transacties en escrows uit het verleden te verwijderen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,754
Points
113
Deals
1
Hallo, ze worden na 90 dagen automatisch verwijderd.
 

Orisnancy

Don't buy from me
Member
Joined
May 24, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
hi nieuwe verkoper, als het ontvangen van nieuwe betaalde bestelling, waar om de bestelling te voltooien? een knop? of gewoon post tracking-nummer in gesprek?
--Dat heb ik net gelezen:
Wanneer de koper zijn bestelling ontvangt, moet hij op de knop "Deal voltooien" klikken. Met deze actie kan de verkoper de betaling voor de bestelling ontvangen.
Is er een knop voor de verkoper?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,714
Points
113
Deals
666
Iedereen heeft een "invite admin" knop.
 

Orisnancy

Don't buy from me
Member
Joined
May 24, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Dus elke bestelling moet ik admin uitnodigen in het gesprek? En dan tracking nummer posten?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,714
Points
113
Deals
666
Ik heb die vraag al voor je beantwoord, waarom herhaal je jezelf?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,754
Points
113
Deals
1
Je moet wachten tot een klant de ontvangst van een pakket heeft bevestigd. Daarna krijg je je geld. In het geval van lange offline of het negeren van jou van de kant van een klant, kan Admin worden uitgenodigd om je probleem op te lossen.
 
Last edited:
Top