Metamfetamiinisynteesi P2P:stä NaBH4-pelkistyksellä. Keskisuuri mittakaava.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
658
Points
93
Deals
8
Hei,

Monien metyyliamiini HCL: ää käyttävien testien jälkeen, jotka perustuvat tähän menetelmään, jaan parhaan tavan, jonka löysin metamfetamiinin vapaan pohjan saamiseksi suuressa mittakaavassa:

  • P2P
  • 14 litraa metanolia
  • 1183 gr metyyliamiini HCL
  • 638 gr NaOH
  • 452 gr Vedetön natriumsulfaatti
  • 105 gr NaBH4
  • 35 l tislattua vettä
  • 7 litraa DCM

- Täytetään reaktori 14 litralla metanolia.
- Liuotetaan sekoittaen metyyliamiini HCL:ää
- Laita reaktorin lämpötila 0 C:een (ei seoksen lämpötila) ja lisää NaOH, lämpötila nousee.
- Kun lämpötila on noussut takaisin 20 C:een, lisätään P2P, lämpötila nousee ja sekoitetaan 45 minuutin-1 tunnin ajan.
- Lisätään 252 g vedetöntä natriumsulfaattia.
- Kun seoksen lämpötila nousee 8 C:een, aletaan lisätä NaBH4:ää annoksittain, mutta ei yli 20 C:n.
- Kun kaikki NaBH4 on lisätty, annetaan seoksen sekoittua 20 C:ssa noin 2 tunnin ajan, kunnes seos lakkaa kuplimasta.
- Lisätään vesi ja jatketaan sekoittamista 5 minuutin ajan.
- Lisätään DCM ja sekoitetaan 10 minuutin ajan.
- Lopetetaan sekoittaminen ja annetaan kerrosten erottua toisistaan
- Pidetään alempi kerros ja hylätään ylempi (tätä vesifaasia ei kannata uuttaa).
- Lisätään 200 grammaa vedetöntä natriumsulfaattia säilytettyyn kerrokseen ja sekoitetaan.
- Suodatetaan Buchnerin suppiloon
- Haihdutetaan DCM
- Saadaan puhdas ja haiseva metamfetamiinivapaa emäs.

;-)
 
View previous replies…

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
45
Reaction score
3
Points
8
Haluaisin kysyä luettelossa olevasta metyyliamiini HCL:stä. Pitäisikö minun lisätä metyyliamiini HCL suoraan vai muuntaa se metyyliamiinivapaaksi emäkseksi (metanoliliuos) ja lisätä se sitten?
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
45
Reaction score
3
Points
8
Onko tässä BOSS-menetelmässä vesiongelman lisäksi jotain muuta, joka vaikuttaa saantoon?
Miksi DCM:n haihduttamisen jälkeen jäljelle jäävän metyylivapaan emäksen saanto on vain 50 %?
Pitäisikö minun kiinnittää huomiota johonkin, mitä en ole huomannut? Auttakaa minua~~

@G.Patton
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
45
Reaction score
3
Points
8
Soveltuuko tällä menetelmällä tuotettu MDP2P metamfetamiinin valmistukseen?

Jos sovellettavissa, onko uutettu metamfetamiinin vapaa emäs suoraan hapotettu ja kiteytetty?
 
View previous replies…

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
45
Reaction score
3
Points
8
Millaisia kiteitä kiteytyy L-viinihapon sekoittamisen jälkeen?
Levometamfetamiini?

Voiko tyhjiösuodatuksen jälkeen jäljelle jäävä nestemäinen d-metyyli vapaa emäs (PH12~13) kiteytyä uudelleen D-metyyliamfetamiiniksi happamuuden lisäämisen jälkeen? Jos näin on, miten minun pitäisi toimia?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
658
Points
93
Deals
8
Millaisia kiteitä kiteytyy L-viinihapon sekoittamisen jälkeen?
Levometamfetamiini?
Kyllä, ja viinihappo.

Voiko tyhjiösuodatuksen jälkeen jäljelle jäävä nestemäinen d-metyyli vapaa emäs (PH12~13) kiteytyä uudelleen D-metyyliamfetamiiniksi happamuuden lisäämisen jälkeen? Jos näin on, miten minun pitäisi toimia?
Lukekaa prosessi on yksityiskohtainen ja ei ole tällä tavalla.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
45
Reaction score
3
Points
8
Hei, BOSS, luin huolellisesti läpi jokaisen viestin ja vastausalueen. Haluan tietää, onko projektisuunnitelmani oikea ja toteuttamiskelpoinen.
Tee BMK-öljyä -> Käytä menetelmääsi metamfetamiinivapaan emäksen valmistamiseksi -> Viinihapon erottaminen -> Saadaan (L tai D) metyylivapaa emäs -> Lisää NaOH:ta pH:n nostamiseksi (12~13) -> (Mitä vaiheita tarvitaan tällä hetkellä Hapottaminen kiteiden saamiseksi), ehkä en huomannut sitä, mutta en ole varma, mikä menetelmä on sopivin hapottamiseen ja kiteyttämiseen tällä hetkellä. Voinko kysyä teiltä vastausta?
Kiitos.
 

rifta

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Joined
May 27, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hei .
Metyyliamiiniliuosta varten olen sekoittanut metyyliamiinihydrokloridia + naoh + mgso4 metanoliin ,näen vähän lämpöreaktiota, mutta nyt 24 tunnin kuluttua minulla on paljon kiinteää ainetta pohjalla, ehkä reagoimaton metyyliamiinihydrokloridi ja naoh
Pitääköhän minun lisätä mgso4:ää metyyliamiinihydrokloridi-naoh-reaktion jälkeen?
Kiitos
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
658
Points
93
Deals
8
Kyllä sitä tarvitaan reaktiossa syntyvän veden kuivaamiseen. Voit suodattaa kiinteän aineen.
 

rifta

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Joined
May 27, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Kyllä, tiedän, että reaktio on vesiherkkä, ongelmani on, että olen lisännyt mgso4:n samanaikaisesti metyyliamiinin ja naohin kanssa, ei niin kuin sinun protokollassasi, lisäsit sen metyyliamiini hcl naohin reaktion jälkeen, luuletko, että olen tehnyt virheen, minulla on paljon jauhetta pohjalla, ehkä reagoimatonta metyyliamiini hcl:ää, kiitos vastauksestasi.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
45
Reaction score
3
Points
8
Luulen, että puhut metyyliamiinivapaata emästä valmistettaessa syntyvästä NaCL:stä, joka on suodatettava pois.
 

ImRegistered

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 27, 2024
Messages
15
Reaction score
4
Points
3
Onko kukaan skaalannut tätä?
mitkä olisivat metanolin/methylamiinin mittaukset 5000 g:n p2p-synteesissä?
Nykyinen 36 litran suhde kuulostaa ylimitoitetulta.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,753
Points
113
Deals
1
Hei, suurenna suhteessa. En suosittele tekemään suuria eriä, jos et ole kokeillut pienessä mittakaavassa.
 
Top