- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
- Deals
- 3
Zdravim Vas
- Language
- 🇸🇰
- Reaction score
- 7
- By filipian67
-
08 Oct
Hei Spiritus tervetuloa... esittäydy rohkeasti osoitteessa ...., jotta voimme aloittaa täällä aloitettavien aiheiden rakenteen rakentamisen...
↑View previous replies…
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
modafen tai nurofen tai paralen grip the green one sisältävät pseudoefedriiniä Olen tehnyt sen helpoin tapa ainakin minulle on "suoraan E:hen" googleta se kirjoita "suoraan E:hen erowid" ja klikkaa ensimmäistä linkkiä tarvitset teknistä bensiiniä asetonia tolueenia kaikkea mitä on saatavilla maaleissa on menetelmä jossa sinun täytyy käyttää suolahappoa jotta saavutat neutraalin PH:n vesikerroksessa se on monimutkaista koska voit ylipainaa PH:n ja sitten lisäät natriumhydroksidia ja se on helvetinmoinen sotku mutta suoraan E:hen on helpompaa yhdistät kaiken ja haihdutat sen mutta varo haihduttaessasi se on erittäin syttyvää. latkit pitäisi tehdä mieluiten ulkona pihalla ja puhaltaa höyryt pois tuulettimella olen kokenut räjähdyksen ja ison tulipalon kun tein noin 100g pseudoa kerrallaan isossa jansky lasissa minulla oli noin tuoppi näitä kemikaaleja ja kun latasin käsituulettimella höyryt kerääntyivät kun laitoin tuulettimen siihen ja laitoin sen päälle syntyi kipinä ja se syttyi sytytti sitten ollaan hyvin varovaisia selvästi menetelmä HCL:llä pisaroiden jälkeen PH7:lla on turvallisempi
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
Olen samaa mieltä siitä, että pseudofosforimenetelmä on tällä hetkellä monimutkaisempi, koska fosforia ei ole enää yhtä helppo saada kuin ennen, ja ainoa tapa saada RP:tä (punainen fosfori) on raaputtaa sitä sytytyslaatikoista, Jodi ei ole ongelma mutta pseudon saaminen apteekista apteekkiin kulkemiseen mielestäni sisältää riskin joku saattaa huomata että apteekissa käyminen useammin tulevaisuus on metaa P2P:stä en vain tiedä miten se on laadun kanssa yleensä tiedän että meta P2P:stä on jotenkin heikompaa kuin meta pseudosta
- Reaction score
- 42
D-metyyli on aina vain D-metyyliä riippumatta siitä, miten se on syntetisoitu. p2p-metyyli tuottaa raseemista metyyliä 50 % L-metyyliä 50 % D-metyyliä, joten synteesin jälkeen isomeerit on jaettava. Tutkimus kysy foorumilla siellä on paljon mahtavia avuliaita ihmisiä jotka selittävät opas oikeille raiteille. Mitä ikinä teetkin muista älä myy huumeita SK:ssa. Hyviä neuvoja
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
- Deals
- 3
- Reaction score
- 0
- Reaction score
- 0
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
miten tarkoitat älä myy sitä svk:lle tarkoitatko DNM:n kautta kuten postitse?