Minulle lähetettiin 2 grammaa 4mmc:tä glitchyltä ja olen erittäin tyytyväinen saamaani! Hän reagoi hyvin viestintään ja prosessi oli helppo. Tuote tuli Saksasta huomaamattomassa kirjekuoressa, joka oli suljettu ilmatiiviiseen pussiin. Se oli erittäin ammattimaista ja olen tyytyväinen heidän salamyhkäisyyteensä. Saamani määrä oli lähemmäs 3 grammaa ja koostumus oli sekoitus suuria sirpaleita/kiteitä ja rikkinäisiä kappaleita.
Nautin 4mmc:tä kaikilla mahdollisilla tavoilla boofingin lisäksi. Suosikkini oli käyttää sitä iv, mutta sen nauttiminen suun kautta oli turvallisempi ja tehokkaampi menetelmä. Jos poltat, suosittelen mahdollisimman pientä lämpöä ja pieniä määriä kerrallaan, koska tuotetaan paljon höyryä, joka ei ole kovin miellyttävää, jos se kuumenee liian kuumaksi tai liikaa. Tämän 4mmc:n puhallus tai nuuskaaminen tuotti huomattavan vaikutuksen, mutta palaminen oli melko voimakasta ja silmäni saivat kunnon vedet.
Vaikutukset olivat mukava energiannousu sekä parantunut näöntarkkuus ja euforia, joka sai minut motivoitumaan nousemaan ylös ja tekemään jotain fyysistä. Tanssi oli hauskaa ja musiikin kuuntelu oli uskomattoman nautinnollista. Nämä vaikutukset kestivät noin 2 tuntia ja comedown vielä noin tunnin ennen kuin halusin uudelleen annostella.
Krapula oli lievä, mutta tunsin kuitenkin jonkin verran mielihaluja, väsymystä ja masennusta, jotka kestivät noin puoli päivää, mutta ne voitiin työntää läpi hieman henkisellä sitkeydellä.
Kaiken kaikkiaan olin erittäin tyytyväinen ja en voi odottaa lisää ja kokeilla jotain uutta Glitchyltä. Kiitos!