- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 38
Helou
Olen ottanut tällä viikolla ~0.6g DMT se oli mukavaa, mutta haluan tietää, miten voin ottaa lääkettä tehokkaimmalla tavalla.
Ajattelin
bout pistää sen, mutta olen huolissani, jos tämä voisi vaikuttaa negatiivisesti koko matkan, jos minulla on aikaa ottaa ruisku minun suoni, ja jos kemiallinen aggressiivisuus voisi vahingoittaa suonensisäistä järjestelmää.
(Yritin nimittäin nuuskia sitä, ja se oli purevinta kipua, mitä olen koskaan tuntenut).
Tupakointi on mukavaa, mutta vaikutukset kestävät vain muutaman minuutin, ja toleranssi tulee hyvin nopeasti,
Nuuskaaminen on kivuliasta, vaikka os tekee enemmän kuin tupakointi.
Suun kautta ottaminen ei ole myöskään ihanteellista, se on DMT:n tuhlausta, koska mahahapon piti "hajottaa" molekyyli.
Ei ole monia tapoja, miten se tehdään oikein?

Olen ottanut tällä viikolla ~0.6g DMT se oli mukavaa, mutta haluan tietää, miten voin ottaa lääkettä tehokkaimmalla tavalla.
Ajattelin

(Yritin nimittäin nuuskia sitä, ja se oli purevinta kipua, mitä olen koskaan tuntenut).
Tupakointi on mukavaa, mutta vaikutukset kestävät vain muutaman minuutin, ja toleranssi tulee hyvin nopeasti,
Nuuskaaminen on kivuliasta, vaikka os tekee enemmän kuin tupakointi.
Suun kautta ottaminen ei ole myöskään ihanteellista, se on DMT:n tuhlausta, koska mahahapon piti "hajottaa" molekyyli.
Ei ole monia tapoja, miten se tehdään oikein?