- Reaction score
- 1
Hei, voiko U auttaa minua Birchin kanssa?
- Reaction score
- 43
Vihdoinkin ensimmäinen kiinnostunut tekemään todellista ruoanlaittoa sinulla on munaa mies ja ilahdutit minua samalla. Meidän sk/cz kohtaus BB fore on täynnä tyhmiä lapsia ...... ......
↑View previous replies…
- Reaction score
- 1
- By kalel.kalel
yleistä... mitä ja miten... osaan klassisen cs-menetelmän... olen kiinnostunut siitä, mitä ja miten...
Tuo on mielenkiintoista, kaveri rekisteröityy tänne kaksi päivää sitten ja pidät häntä heti jumalana, koska hän on kiinnostunut koivusta. Kun lähetin sinulle viestin, sanoit vain, että tilini oli uusi ja luulit minua poliisiksi Anteeksi, mutta sinunlaisesi ei tunne poliisia lainkaan.
- Reaction score
- 43
Luulen, että minulla voi olla mielipiteeni ja vapaa tahto kuka auttaa. Näet itse, miksi käskin sinun painua vittuun. En nähnyt järkeä siinä, mitä pyysit. Enkä pidä häntä jumalana, mutta hänellä on munaa uskaltaa uskaltautua siihen, mitä pidän koiran reaktion huippuna. Joten on munaa myös ja ei kritisoida sinua minun mielipiteestäni . Luulen että olen auttanut sinua sen verran että voit edes kirjoittaa kiitos sinä sekopää .
- Reaction score
- 43
Tuntuuko kenestäkään siltä, että lähetin hänet perseelleen enkä halunnut auttaa? Jos niin linkki please.the kaveri kirjoittaa minulle, että hän haluaa syntetisoida nopeus mysli mutta metillä hänellä ei ole kokemusta synteesistä tai käytöstä ja heti haluaa syntetisoida tiukimman synteesin kuin mitä muuta kirjoittaa hänelle
Attachments
- Reaction score
- 1
cop .... Voin ajatella samaa sinusta...lisäksi minun on sanottava, että löysin tämän vasta äskettäin...siellä missä olen ollut jo monta vuotta, ei ole internetiä
- Reaction score
- 1
- Reaction score
- 1