• Bem-vindo à seção Brasil do fórum. Lembre-se de que postar contatos (jabber, telegram, signal e outros) resultará em banimento permanente! Se você decidir comprar ou vender algo sem usar o escrow e perder dinheiro, não poderemos ajudá-lo.

Maceió Lad os sammensætte et team

Antonio Montana

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Reaction score
3
Jeg har ingen erfaring med trafficking eller lignende, men jeg er villig og ivrig efter at komme ind i dette liv. Planlægger du dette sammen med nogen, eller er du alene? Hvordan vil du oprette holdet, og hvordan vil vi kommunikere? Tror du, at du kan gøre alt dette her, eller tænker du på at få gutterne sammen?

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Reaction score
17
Sammensæt et team af brasilianere. I denne branche kommer man kun videre, hvis man er organiseret, for hvert medlem er vigtigt, uanset hvilken rolle de har. Idéen er at producere for at sælge til PCC, CV og mindre organisationer af gadesælgere. Jeg plejede at have kontakter i fraktioner, men efter den B.O., jeg var igennem, mistede jeg kontakten. Det er dog ikke så svært at komme i kontakt med dem. Så vidt jeg kan se, dukker BR'erne desværre ikke op her særlig ofte. Men hvis det lykkedes os at rekruttere flere, kunne vi oprette en gruppe, hvor vi kunne diskutere al planlægningen.

Last edited:
View previous replies…

cowboy.br

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Reaction score
1
Ja! Lige så meget som kokain, MD og metamfetamin!
:unsure:
men vent, jeg forstår ikke, vil du producere kokain i brasilien? jeg har aldrig hørt om at syntetisere kokain her i brasilien, fordi planten kun vokser der i nabolandene ... jeg troede, du talte om MD og metamfetamin, hvis nogen her er en rigtig kemiker og ikke spiller breaking bad, og virkelig ved, hvordan man gør det, kan du tjene penge, jeg håber, at jeg ikke taler med 12-årige, der taler lort på internettet!
Men hvis ideen er rigtig god, kan det lade sig gøre!

View previous replies…

Dadinhooo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej alle sammen, hvordan har I det?
Jeg vil gerne vide, om nogen af jer i Brasilien har nogen reelle kontakter/grupper af mennesker, der sælger kugler eller LSD.
jeg er træt af at blive snydt på telegram, jeg gjorde det en gang, men leverandørerne forsvandt fra kortet
tak

cinesistem

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Reaction score
1
Entre em contato comigo, tenho acesso de bala boa pra dentro do br

c++lover

Don't buy from me
New Member
Language
🇧🇷
Reaction score
0
familia quem tiver um cc e quiser me emprestar consigo comprar tudo de btc e passo metade no saldo p vc.

cinesistem

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Reaction score
1
Bro, sua ideia é boa, mas acredito que seria interessante criar um grupo para comercializar, crie um grupo com pessoas afim de trabalhar, cada um oferece seu serviço e marcha, no aplicativo signal oi Simplex, o telefram é sujo