Metamfetamin-krystallisering og isfremstilling

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Kun d meth laver skår, og der er mange teknologier til at gøre det
Jeg vil sætte rekorden lige denne fester crap om HCl gasning giver dig is og skår er bullshit det virker kun, hvis du bruger freon eller flydende nitrogen, hvis du vil bruge HCl har
De bedste skår er lavet ved at købe en 20%dh20rexal af den triterede fb-olie til pH 5,8 og den krystalliserende skål af Pyrex-bakke, der er tilbage i et skab under UV-sort lys og. må slet ikke forstyrres i mindst en uge minimum, det tager tid at fremstille overlegen produkt
Jeg vil fortælle jer alle et andet trick, hvis du bare pH din FB olie og bare lader det være alene det vil fordampe og dehydrere til is til dette er, hvordan kineserne gør det det handler om at være tålmodig
Men denne gasning i toluen og ether vil kun give dig et pulveriseret produkt, der skal omdannes til is, kun freon eller væske. Nitrogen vil lave øjeblikkelig is, når HCl-gassen kommer i kontakt med den.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,754
Points
113
Deals
1
Undskyld, men hvad er "buy doing a 20%dh20rexal"? Og hvad er "UV black lights"? Ved du, at UV ikke kan være sort? =)
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Et "sort lys" er et specifikt UV-område, som er næsten usynligt, indtil det reflekteres levende af fosforer i omgivelserne. Du har sikkert set det før. Folk bruger det til at finde blod og sæd, der er blevet renset, og til at finde klub- og gravstemning.
 

jboogie

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 23, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Jeg ser ingen referencer til freon og acetone, det med at acetone frøs i to uger (hvad er det for noget pis? Som om det gør det koldere i længere tid? Stfu), og desuden gjorde det med amfetamin hcl til sidst mig vred. ingen laver amfetamin hcl xytls. jeg har levet siden PPA var lovligt og lavet min rimelige andel af substituerede amfetaminer, og en af mine første fiaskoer var at forsøge at gasse PPA reduceret via rp/i, aka amfetamin, og jeg kan fortælle dig, at det ikke gør det. du vil altid ende med en hygroskopisk forbindelse, der bliver til en pyt af gul på pladen.

Hvis du vil have de største skår, skal du rextylisere fra vand. Hvis du vil have de hurtigste skår, skal du bruge acetone og freon/hcl. Det er på den sidste måde, de ryster MSM op med det til sidst. jeg siger det bare. meth er alligevel ulækkert.

På en eller anden måde bruger folkene bag en målrettet kampagne til at rekruttere folk, og det føles forkert. Som tidligere mod fra the hive, zones, wd osv. er der noget, der ikke føles helt rigtigt ved denne gruppe. Den findes lige midt i uncannyville. Du er blevet advaret. YMMV.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,754
Points
113
Deals
1
Det afhænger af din HCl-gas. Hvis du bruger våd HCl, får du en pyt. Ikke desto mindre er amph*HCl ikke så god en idé. Det er et velkendt faktum.
 
Last edited:

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Jeg har lavet den. Du kan se, at det er tyndt på pladen, og det tørrede helt ind til et skørt fast stof, efter at skålen havde stået på en 70C opvarmet printerseng. Det meste af det var dog en gennemsigtig granulatvoks, og det er den form, den tilbringer det meste af sin tid i.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Tak til alle for rådene, men ærligt talt virker ingen af dem (bortset fra UV-metoden), jeg brugte 2 uger på disse eksperimenter, og det viste sig, at krystallerne kun kommer ud, når du foretager omkrystallisering fra methanol. SÅ gutter, før I rådgiver om noget, så sørg selv for, at det virker, og lad være med at kopiere fra internettet og indsætte det her, alt det bedste
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
@btcboss2022

Hvilken rute bruger du til at fremstille krystal D-metamfetamin?

Med venlig hilsen
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
658
Points
93
Deals
8
L-vinsyre rute.
 
View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Jeg tænkte mere på, hvad man gør for at krystallisere det endelige produkt.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
658
Points
93
Deals
8
Jeg har skrevet, at min krystalliseringsmetode for MDMA praktisk talt er den samme.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Jeg har læst om denne rute i indlægget her.

Men jeg har ikke læst om nogen, der nogensinde har gjort det med succes.

Ud over MDMA er det den rute, du bruger til at krystallisere din metamfetamin til is?

Med venlig hilsen
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Generelt foretog jeg adskillelsen ved hjælp af l-vinsyre, og når man tilsætter vand til en blanding af vinsyre, dannes der et bundfald i meth, spørgsmålet er, hvilken slags salt det er?
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Det hele afhænger af, hvordan din meth blev lavet i første omgang, hvis du bruger psuedo eller efedrin, producerer du dmeth, som simpelthen kan tritureres til pH 5,8 med HClacid FB'en taler om stedet i et skab for at fordampe ti Jeg har hørt, at det er sådan, kineserne gør det, eller der er få varianter, der tilføjer dh2o og så videre.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
fra O,O'-dibenzoyl-2R,3R-vinsyre
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Jeg taggede tydeligt btcboss2022.

Du havde allerede fundet os her fra dit tidligere indlæg og var færdig.

Så jeg ønsker dig held og lykke med dine fremtidige bestræbelser.
 

Re186

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2023
Messages
52
Reaction score
39
Points
18
Ved hvilken grad Celsius skal acetone nedfryses for at kunne bruges til flash-krystallisering?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Forsøgte at syrne og krystallisere en relativt lille mængde MDMA-freebase.

Vægten af freebasen efter ekstraktion og etheroprensning er 40 g. Beregnet volumen af HCl = 16,41 ml.

Hensigten var at tilsætte syren, derefter varme den op til 130C og droppe 5-10 volumener i acetonen og lade den stå i fryseren.

Denne gang gjorde jeg det meget langsomt af en eller anden grund, men ufrivilligt. Så hele forsuringen tog ca. 30 minutter mod planlagt 15. Magnetomrøreren blev brugt intensivt. Resultat PH=2,5

Da jeg nærmede mig det planlagte volumen, relaliserede jeg alt, hvad jeg har i bægerglasset på omrøreren, er rent hvidt pulver. Jeg droppede det i en vis mængde frossen acetone, men snarere for at vaske det, da det ikke ser ud til, at der er mere at krystallisere.

Sandsynligvis er alt vandet fordampet på grund af den varme, der blev frigivet, da syren dryppede.

Jeg er ikke sikker på, om det er godt, eller om jeg har begået en alvorlig fejl.

VBPIZWjQ8k
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jeg mener, at opløsningen blev til tørt pulver lige i bægerglasset uden nogen ekstra aktiviteter fra min side.
Selvfølgelig var freebasen og syren fra fryseren.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,754
Points
113
Deals
1
Hej, kære. Jeg vil gerne spørge dig, hvorfor du opvarmer opløsningen? Det er ikke nødvendigt. Desuden er 5-10 volumener for meget. 1-3 er okay.
Hvad er koncentrationen af din syre? 35%? Du skal bruge ca. 18 ml i dette tilfælde.

Det er okay.

Det er ikke i orden. Den er for lav. 5-5,5 er det lave punkt, som anbefales.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
36-37% syre
under alle omstændigheder så jeg mest på, hvordan farven på freebase ændrer sig, og det passer
Jeg opvarmede ikke, mens jeg dryppede syren. Den blev kun brugt til omrøring.
2,5 det var opløsningen, selve saltet viser 5,5.
 

kharpa177

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
58
Reaction score
20
Points
8
Gjorde du denne krystallisering med opvarmning? eller med negativ temperatur? Kan du forklare mig, hvordan jeg krystalliserer den frie base ved negativ temperatur?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Selvfølgelig opvarmede jeg det ikke med vilje. Varmen frigøres af sig selv som følge af syrning.
I mit tilfælde var fejlen, at jeg gjorde det for langsomt: Jeg prøvede at bruge hele den anslåede mængde HCl på 15 minutter.
 
  • Like
Reactions: sal

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,754
Points
113
Deals
1
Du skal undgå lokal overophedning. Reaktionstiden (forsuring) spiller ingen rolle i denne procedure. Temperatur og god omrøring er de vigtigste egenskaber, som har den største effekt på reaktionen.
 
Top