- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
- Deals
- 3
Zdravim Vas
- Language
- 🇸🇰
- Reaction score
- 7
- By filipian67
-
08 Oct
Hej Spiritus velkommen ... du er velkommen til at præsentere dig selv på ...., så vi kan begynde at opbygge strukturen for de emner, vi vil starte her
↑View previous replies…
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
modafen eller nurofen eller paralen grip den grønne indeholder pseudoefedrin jeg har gjort det den nemmeste måde, i hvert fald for mig, er "straight to E" google det skriv "straight to E erowid" og klik på det første link du har brug for teknisk benzin acetone toluen alt tilgængeligt i maling der er en metode, hvor du skal bruge saltsyre for at opnå en neutral PH i vandlaget det er kompliceret, fordi du kan overtrykke PH og derefter tilføje natriumhydroxid, og det er et skide rod, men lige til E er lettere, du kombinerer det hele og fordamper det, men vær forsigtig, når du fordamper, det er meget brandfarligt. latkes skal helst udføres udendørs i haven og blæse dampene af med en ventilator Jeg har oplevet en eksplosion og en stor brand, da jeg lavede omkring 100 g pseudo ad gangen i et stort jansky-glas, jeg havde omkring en halv liter af disse kemikalier, og mens jeg opladede håndventilatoren, blev dampene samlet, da jeg satte ventilatoren til den og tændte den, blev der skabt en gnist, og den antændte, så vær meget forsigtig, klart metoden med HCL efter dråber på PH7 er mere sikker
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
Jeg er enig i, at pseudofosformetoden er mere kompliceret i øjeblikket, fordi fosfor ikke længere er så let at få fat i som tidligere, og den eneste måde at få fat i RP (rød fosfor) på er ved at skrabe det af lighterkasser, Jod er ikke et problem, men at få pseudo til at gå fra apotek til apotek tror jeg medfører en risiko, som nogen måske bemærker, at de går til apoteket oftere fremtiden er meth fra P2P Jeg ved bare ikke, hvordan det er med kvaliteten generelt, det er kendt for mig, at meth fra P2P på en eller anden måde er svagere end meth fra pseudo
- Reaction score
- 42
D-meth vil altid være bare D-meth, uanset hvordan det blev syntetiseret. p2p-meth producerer racemisk meth 50%L-meth50% D-meth, så efter syntese er du nødt til at opdele isomererne. Undersøgelse spørg på forummet, der er mange store hjælpsomme mennesker der, der vil forklare guiden til det rigtige spor. Uanset hvad du gør, skal du huske ikke at sælge stoffer i SK. Gode råd
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
- Deals
- 3
Det var det svar, jeg ledte efter, og præcis det, jeg havde brug for. Mange tak for hjælpen
- Reaction score
- 0
- Reaction score
- 0
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
hvordan mener du, at du ikke må sælge det til svk, mener du gennem DNM som med posten?