Jeres forum og shop er næsten for gode til at være sande. En prøve ville overbevise mig om, at alt dette er sandt.
Fantastisk info og vejledninger og butikken. Komplimenter Jeg har aldrig haft A-PvP, men min favorit er meth i min pibe. Jeg er nysgerrig
Hej BB-fællesskab! Jeg er ny her, og jeg har beskæftiget mig med et væld af kemikalier i 21 år. Hvad har du i en opiat/opiod rc som desomorfin, dog ikke krocodil. Det blandet med den rigtige rc fra enten tropanes-klassen eller cathinones-klassen kunne være sjovt. Det eller AMT, 2c-x eller 5-me0-dmt.
jeg forestiller mig, at gratis prøver for længst er opbrugt, men jeg er lidt interesseret i, hvilke planer der er for at få australien ud af den nuværende tørke (hvis du er i stand til at svare).
Jeg er lige blevet medlem i dag. Jeg leder efter en pålidelig kilde til nogle produkter. Jeg kan godt lide gratis prøver, det er cool. DM, hvis du stadig er ledig.
Hej! Min kære, du har allerede prøvet meget. Vores sample giveaway er for folk, der lige er kommet til forummet. Det er for dem, der aldrig har købt noget online.
Men måske skriver jeg til dig, når vi har noget helt særligt ...