ASheSChems amfetaminforsøg og -eksperimenter

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
min kære ven, fordi det er en skam at tale: / som om der var en liter olie, og slutresultatet var ca. 500 g sulfat ... det er her, den anden halvdel ... for mig ser det ud, som om denne olie blev fortyndet for at give en illusion om, at det er 1000 ml.

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Jeg tager måske fejl, men den lugt og smag, der er forbundet med gadeamfetamin, kommer fra den resterende freebase, og jeg formoder, at de efterlader den med vilje for at "smage" på fyldstofferne.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
431
Ja
Ja, det er den mest sandsynlige årsag til det lave udbytte fra den foreslåede rene a-olie. Spørgsmålet er, hvad fortyndingsmidlet var i startolien. En sædvanlig synder er methanol, så i fremtiden kan du prøve at inddampe olien ved 50-80 C i et par timer og derefter dampdestillere resten for at rense den.

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
og alt var klart, efter at syre-base-ekstraktionen kom frem, at den, der lavede denne olie, fortyndede den med spiritus ... under inddampningen af vand og olie og inddampningen af dcm begyndte den at løbe ned med spiritus. Jeg inddampede det, jeg tilsatte svovlsyre igen, og der kom et smukt rent produkt ud, som tørrede på 40 minutter.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
431
Ja, og spiritussen er, så vidt jeg kan læse mig frem til, normalt metanol. Op til 50 % er blevet udskilt i konfiskerede prøver af amfetaminolie.
Så det giver mening at foretage mindre prøvekøb hos en hvilken som helst leverandør og derefter inddampe al alkohol i olien. Sandsynligvis dampdestilleres den også for at slippe af med eventuelle mindre flygtige olier, der kan være til stede. Så bliver det klart, hvor meget produkt man får for hver ordre, og økonomien kan beregnes i overensstemmelse hermed.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
169
Lugten kommer fra urenheder, amfetaminsulfat lugter ikke af noget.
Freebase er ustabilt og nedbrydes over tid, der vil aldrig være freebase i speed eller speed paste, alt sammen bare dumt forhandlersnak.

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Jeg havde ingen ingredienser, og jeg er lidt doven, jeg har ikke lyst til at stå så meget i køkkenet, men jeg ser, at der ikke er andre muligheder i sådanne tider, og man må affinde sig med sandheden, at hvis det skal gøres godt, må man gøre det selv ... ehhh
ud af denne mindre halvdel, ca. 200 g, blev der kun sparet så meget olie ...XIRyEe25do
60 ml olie :/

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
431
Man får altid, hvad man fortjener. Lægger du arbejde i, får du resultater. Vær doven, som det passer dig.

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Freebase lugter skarpt og "fiskeagtigt", det er ikke så langt ude at antage, at noget af det bliver fanget omkring sulfatet, men jeg kan tage fejl.

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Du kan krystallisere P2NP med isvand med det samme, det vil spare dig for meget tid og derefter omkrystallisere med IPA eller ethanol,
Mzv8yUPNMn

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Så begyndte jeg på det næste, og jeg fik det endelige produkt, jeg fik krystaller som dette.
8O4r5MghX9
UoL0NhWKMf

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Mine er forskellige.

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Jeg tester det med Marquis-reagens, og det er positivt, hvad synes I?

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Jeg synes, at det ser lidt rodet ud, har du udfældet, frosset og filtreret? Eller bare udfældning og filtrering?
Det ser lidt ud, som om du har en rest propen derinde på grund af den mærkelige krystallisering, lidt gul farve. opløses dit produkt helt i vand? Var dit ekstrakt efter basificering mærkbart gult? Lugter det som dit råmateriale?

BongMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Der kan være noget P2NP tilbage i slutproduktet, prøv at omkrystallisere med vand.