- Reaction score
- 126
- Deals
- 16
Hej alla, jag är en relativt ny person inom läkemedelstillverkning och på grund av de fantastiska, generösa experterna på detta forum som
-Gav mig sin tid helt gratis
-Besvarade alla mina dumma frågor
Jag har framgångsrikt lyckats tillverka 4MMC med hjälp av NMP-lösningsmedlet!
Särskilt tack till @G.Patton och ett annat hedersomnämnande till en leverantör på detta forum @Constantylious777 som försåg mig med alla kemikalier.
Sammantaget tackar jag G. Patton, William Damplier och den leverantör jag nämnde.
Jag har bifogat alla bilder av min process och vad jag har hamnat med och jag är extremt glad och jag har fått mycket bra feedback på min produkt
Här är länken till huvudartikeln som hjälpte mig att göra magin!
Jag kan inte tacka er tillräckligt och ledsen för att jag är så kort, ville bara komma direkt till den punkten att jag går i god för er!
-Gav mig sin tid helt gratis
-Besvarade alla mina dumma frågor
Jag har framgångsrikt lyckats tillverka 4MMC med hjälp av NMP-lösningsmedlet!
Särskilt tack till @G.Patton och ett annat hedersomnämnande till en leverantör på detta forum @Constantylious777 som försåg mig med alla kemikalier.
Sammantaget tackar jag G. Patton, William Damplier och den leverantör jag nämnde.
Jag har bifogat alla bilder av min process och vad jag har hamnat med och jag är extremt glad och jag har fått mycket bra feedback på min produkt
Här är länken till huvudartikeln som hjälpte mig att göra magin!
Mephedronesyntes (4-MMC) i NMP-lösningsmedel. Stor skala.
Reaktionsschema: Reagenser: 2-Bromo-4'-methylpropiophenone (cas 1451-82-7) - 5 kg; n-Methyl-2-pyrrolidone (NMP; cas 872-50-4) - 20 L; Methyl amine 40% aq. lösning (cas 74-89-5) - 8 L; Benzene - 20 L; Acetone - 30 L; Saltsyra con. aq. lösning (HCl 36%) ~ 1,5 L; Destillerat vatten - 20 ...
bbgate.com
Jag kan inte tacka er tillräckligt och ledsen för att jag är så kort, ville bara komma direkt till den punkten att jag går i god för er!