AI köpte också genom escrow, och när jag skrev till dig att jag av misstag avslutat affären och att du skulle hjälpa mig med det, svarade du att jag borde lära mig av mina egna misstag.
Det finns två alternativ här.
Det ena är att jag skickar den till honom på samma sätt som jag gör nu, för att se till att den kommer fram.
Det andra är att jag återbetalar alla pengar, tar bort alla dåliga recensioner på den och inte fortsätter att skriva dem i framtiden (han kommer inte att gå med på att ta bort recensionerna)
Jag har aldrig ljugit för någon. Jag har ett gott rykte på den här plattformen. Men han har för bråttom. Valde inte min leveransmetod och gav mig dåliga recensioner, vilket störde mig mycket. Orsakade att jag inte kunde kommunicera med honom även om jag ville.
Ja, jag förstår nu och för framtiden använder jag bara escrow.
Jag beställer många gånger från olika leverantörer och skriver aldrig Ingenting om dem eftersom de är verkliga (även om massor av leveranser slutar och jag inte får dem) men det här är scammer för 100%
Så verkligen, jag rekommenderade alla att använda escrow
If you charge someone with scam, you must provide proofs! Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.