- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,783
- Deals
- 666
Vårt forumteam består av ett stort antal personer, från tekniska experter till juridiska experter. Men de viktigaste och mest centrala medarbetarna är våra experter! Våra experter har omfattande teoretisk kunskap och omfattande erfarenhet av syntetisk läkemedelssyntes. Våra experter har tusentals ton tillverkade syntetiska droger under sitt bälte, hundratals personer utbildade i små och industriella produktion. All denna kunskap och erfarenhet är de redo att vidarebefordra och göra det med nöje.
Det är dags att presentera dem för dig och berätta lite om dem:Expertkemist med 15 års erfarenhet av hemliga laboratorier.
Min expertis och mina intressen omfattar industriell och laboratoriemässig organisk syntes, designerdroger, prekursorer, juridiska frågor samt inköp av kemiska reagenser.Jag skulle gärna hjälpa till att organisera ett laboratorium, undervisa syntes och ge råd om lagarna i ditt område.
Min expertis och mina intressen omfattar industriell och laboratoriemässig organisk syntes, designerdroger, prekursorer, juridiska frågor samt inköp av kemiska reagenser.Jag skulle gärna hjälpa till att organisera ett laboratorium, undervisa syntes och ge råd om lagarna i ditt område.
Kontakta experten
Kontakta experten
Expertkemist med 6 års erfarenhet av organisk och analytisk kemi av förbjudna ämnen. Har bred kompetens inom analytisk utrustning, fysikalisk-kemiska analysmetoder, organisk laboratoriesyntes. Dessutom har jag kunskap om industriell syntes och utrustning. Jag hjälper gärna till med alla laboratoriefrågor som laboratorieglasvaror, utrustning, prekursorer, analytisk testning, syntes för läkemedelstillverkning och så vidare.
Kontakta experten
Cirka 5 år engagerad i syntesen av olika olagliga ämnen. Jag har stor erfarenhet av att organisera laboratorier, söka och köpa reagenser och utrustning. Jag ger råd om syntes, skalning av processer, rening av ämnen, lösning av olika tekniska problem relaterade till produktion av droger. Vänligen kontakta mig i privata meddelanden för hjälp.
Kontakta experten
Kontakta experten
Last edited by a moderator: