- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 45
För några dagar sedan försökte jag använda den här kombinationen, jag började natten med en 100 mg 4mmc och cirka 15 träffar av en thc o vape. Jag redosed båda ungefär var 2 timmar, totalt redosed jag 2 gånger. Jag blev väldigt dum men också ganska euforisk. Jag var väldigt pratsam, jag tillbringade hela tiden med att prata med en vän från forumet. Jag fick också lätt dmt som visuals, som låg dos dmt och även när jag stängde ögonen kunde jag se den klassiska hyperspace visuella (kalejdoskop). Min penis krympte till storleken på en miniatyrbild. Jag kunde också bara zonera ut lätt och tiden skulle gå så snabbt. Mina pupiller var gigantiska men inga röda ögon. Inte heller några hängande ögonlock eller trötthet från thc som jag brukar få. Jag lade mig för att sova runt klockan 6 på morgonen, jag fick den värsta comedown nästa dag men jag sov igenom det. Min hjärtfrekvens var ständigt över 100bpm. Den här kombinationen var rolig men jag vet inte om den är den säkraste. Vilka är dina erfarenheter av den här kombinationen?