- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 20
Hej alla, ända sedan jag var på forumet och började titta på alla drogsynteser och vad för slags saker de kräver, som kemikalier och reagenser, har jag fått för vana att titta på förpackningen av alla rengörings- eller avtäppningsprodukter och så vidare. Jag stötte nyligen på en ganska intressant produkt som fungerar som frostskyddsmedel i en stormarknad. Det stod på förpackningen att det är 100% ren polymetylamin, om det som står är sant, och för det mesta är det, är det möjligt att vända polymerisationsprocessen eller inte? Jag har inte studerat mycket om polymerer, och jag är inte ens säker på om polymerisering av metylamin är möjlig, liksom en reversibel process, på allt som är polymeliserat.
Ledsen om namngivningen är felaktig eller om det finns några stavfel! Men kemiska namn är med olika namn här och jag är inte säker på översättning bcs av alfabetet etc.
Ledsen om namngivningen är felaktig eller om det finns några stavfel! Men kemiska namn är med olika namn här och jag är inte säker på översättning bcs av alfabetet etc.