Majoriteten av det som finns där ute borde inte ens kallas meth längre. Det är skräp och i motsats till vad de flesta säger är det inte billigare. Ja, priset för ett uns på den marknad som jag känner till är cirka 200 och för femton år sedan var en boll 250. Men för femton år sedan kunde en person ta mindre än tio träffar av en skål och sedan börja jävlas med något och sedan plötsligt har 24 timmar gått på vad som kändes som kanske en timme och hela den tiden var det inte ens nödvändigt att ta en annan träff. Jag och jag är säker på att många andra gärna skulle betala mer för kvalitet. Varför är det ingen som utnyttjar det? Jag fattar det bara inte. Och precis som publix servicemeddelande.....skiten ska inte se ut som gigantiska skärvor och de ska inte bryta / smula lätt inte ska den ha vertikala linjer. Det är klippt skitsnack. Skärvor ska vara en mjölkvit diagnol linjer och inte storleken på en småbarnsarm. Om det krossas under ett kort ska det splittras och ha potential att flyga över rummet. Så kartellfolk, snälla ta tillbaka bra skit. Massor av människor skulle gärna betala för det