- Reaction score
- 28
Jag är inte ute efter att bli rik och tjäna pengar, utan efter att söka kunskap. Jag planerar bara att göra småskalig syntes för saker som amfetamin, mdma, ghb, kanske mephedron och några tryptaminer. Allt för mitt eget personliga bruk, så mina experiment kommer att vara om en liten experimentell storlek.
Kommer att försöka denna syntes initialt med endast 5 g P2NP:
Skulle 500 ml vara tillräckligt? Borde jag skaffa större glasvaror? Är 500 ml för stort? Ska jag gå lägre? Jag kommer bara att göra små experiment som detta föreställer jag mig så jag försöker bara inte gå överkill på glasvaror
Kommer att försöka denna syntes initialt med endast 5 g P2NP:
Amfetaminsyntes i en kruka från P2NP med NaBH4/CuCl2 (1 kg skala)
Reaktionsschema: Utrustning och glasvaror: 50 L satsreaktor med en återflödeskondensor, toppomrörare och värmeapparat i en uppsättning; Dropptratt; Konventionell tratt; Termometer av laboratoriekvalitet (upp till 150 ° С); Flera hinkar för 10 och 20 L; Mätcylinder för 1 L; Vakuumkälla ...
bbgate.com
Skulle 500 ml vara tillräckligt? Borde jag skaffa större glasvaror? Är 500 ml för stort? Ska jag gå lägre? Jag kommer bara att göra små experiment som detta föreställer jag mig så jag försöker bara inte gå överkill på glasvaror