Question Är https://whwingroup.com legitimt?

Ignorance_is_bliss

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Är Wuhan WinGroup Pharmaceutical en legitim kemikalieleverantör? Det här är en ganska enkel fråga men jag är fortfarande osäker. De har erbjudanden i listorna och hävdar att de erbjuder escrow-order här över BB.

Men jag har fortfarande problem med att hitta tillräckligt med information om dem. Det finns bara en enda tråd på hela BB-forumet som ställer samma fråga och bara en enda medlem som inte var aktiv på i princip ett år hävdar nu att de är legitima. Även deras produktsortiment är otroligt, de erbjuder nästan allt du kan tänka dig och det är precis min poäng. Det låter bara för bra för att vara sant, eller hur?

Har någon haft någon erfarenhet av denna kemikalieförsäljare? Har du beställt anländer bra och du fick vad du beställde?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Jag är övertygad om det. Du måste skicka ett meddelande till dem via telegram eller nåt. Jag har talat med dem. De har inget att vinna om de accepterar escrow och inte är det. Jag kunde inte nå en överenskommelse med dem, men om de försökte lura mig skulle de ha sagt ja till vad som helst.
 

J03703

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Jag har beställt några gånger med dem i ett år innan jag gick med i BB, pratade med "Jessy", jag är inte säker på om hon är medlem här.
Huvudsakligen BDO men även P2NP.
2-Bromo-4'-metylpropiofenon,
Natriumborhydrid,
och CAS: 13803-74-2.

Mottog alla inga problem och skickades till 🇦🇺
 

Jeissychem621

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
3
Reaction score
14
Points
3
Deals
3
Hej

Äntligen.

Jag visste inte att du är med bbgate här, och jag förlorade ditt svar på threema sedan april.

Just nu har vi också Australien-lager, billigare pris och snabbare leverans.
 

J03703

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Den senaste beställningen jag gjorde var i april tror jag? Den enda anledningen till att jag slutade beställa hos dem är att jag hittade en lokal källa för BDO som var billigare och snabbare leverans.
 

Wheax

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
15
Reaction score
41
Points
13
Är de betrodda? Jag funderar på att beställa från dem också.
 

Iris HeScam

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 7, 2023
Messages
28
Reaction score
18
Points
8
Deals
8
Har ni någonsin diskuterat med vårt företag tidigare, sir?
 

Jeissychem621

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
3
Reaction score
14
Points
3
Deals
3
@labrat23 Vi säljer bara prekursorer, inga färdiga material, det måste vara något missförstånd.

Så istället för att klaga här, bättre för dig att kontakta din försäljningsagent för att lösa situationen.
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
45
Points
18
Inga problem med dem, beställde 2 gånger
 
Top