Looking for a vendor Jag behöver hjälp med att hitta leverantörer

ihavenoidea

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
jag behöver fenty , h , meth , eller hydromorfon

Jag har försökt leta efter marknader här men efter att ha talat skitbelastningar på min första eftersom jag helt klart är en dumbass och blir lurad av den fastnade jag för att leta efter pluggar lokalt. jag är tillbaka här och försöker igen eftersom den här killen kostar mig 25 dollar för en. av fenty som tänker im dum

om någon har rekommendationer för leverantörer som kan få mig den skit jag vill ha som är pålitliga och gör escrow, vänligen meddela mig, jag är i Kanada och skulle hellre leverantörer som också är här nere bc det skulle vara säkrare med frakten

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Jag skulle kunna hjälpa dig med en del av det, men vi skulle behöva prata lite om det. Jag bor i Kalifornien, men det finns en plats nära en vän i Washington där det är öppet för alla att översätta om du känner till den.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Jag är också i Kanada och jag planerar att sälja i framtiden, men just nu har jag ingenting (ledsen). Jag skulle vilja lära känna mer om den kanadensiska läkemedelsmarknaden, men det verkar som om det finns väldigt få användare från Kanada här

2FDCK-chef

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Deals
1
Den kanadensiska marknaden är mycket bra.

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag var tvungen att skapa ett nytt konto bc jag glömde lösenordet för det första, hur som helst tho lmk om du någonsin bestämmer dig för att starta upp w sälja bc jag verkligen behöver någon här nere

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag var tvungen att skapa ett nytt konto bc jag glömde mitt lösenord för det första men ja låt oss prata om det, jag menar jag är nere jag j vill bli hög lol

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Om jag var du skulle jag gå till dark web.
Ta en titt på de tio största marknaderna i lugn och ro,
hitta en säljare som skickar från mitt land
och har många stängda försäljningar med bra recensioner!

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
lol pratar med dig från det tro det eller ej, jag har ingen aning om vart jag ska gå

m03

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Som en annan medlem sa, använd darknet. Se till att läsa på om darknet-bibeln för din egen säkerhet!
De flesta av de stora marknaderna har förbjudit listor som uttryckligen har sagt fent men det är lätt att räkna ut vad som är och inte är....håll bara ett öga ute och inse vilka detaljer som ger bort det ;)

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Om new alphabay inte går ner rekommenderar jag. Skaffa kinks tor.taxi. Jag tror att i2p länkar upp
f

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Reaction score
53
Jag kan skicka produkter till Kanada, men jag säljer bara KU-kristall, kontakta mig gärna om du är intresserad av det.

REDCAJUN

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
några riktigt bra leverantörer här prova dem alla men använd escrow hörde RCS är bra hörde också VAKENTINO CARTEL är bra också