Jag vet inte mycket om det heller, jag började precis läsa in mig på det.
Men vissa av dem skapar ett brunt pulver som redan är tillräckligt starkt, i sin renaste form är det ett vitt pulver men jag måste erkänna att jag aldrig såg den här fina drogen i verkliga livet.
Enligt flera rapporter sparkar det omedelbart och du är hög inom en sekund, efter 20s-1min är du öppen för alla förslag.
Glöm inte att centret för att skilja mellan "bra och dåligt" inte är trasigt så att du inte bara kan säga "Döda dem alla nu" eller "Skär halsen av honom", du måste använda positiva formuleringar, t.ex. "sätt långsamt kniven i hans hals" och du bör vara mycket specifik med din formulering.
Det användes mest av regeringen som ersättning för tortyr, som något slags "sanningselixir" i förhör, men en "tränad användare" kunde förmodligen övervinna detta i viss utsträckning.
Idag används det av de flesta hemliga och olagliga förhör av regeringen, brottslingar och naturligtvis använder vissa människor det på fritiden men jag har svårt att tro att någon skulle kunna njuta av denna typ av hög.