R Rita Don't buy from me Resident Joined Feb 24, 2023 Messages 8 Reaction score 2 Points 3 Mar 4, 2023 #1 Jag vet att den ska förvaras svalt och kallt, helst i en nätficka Har du några andra idéer eller förbättringar?
Jag vet att den ska förvaras svalt och kallt, helst i en nätficka Har du några andra idéer eller förbättringar?
HIGGS BOSSON Expert Joined Jul 5, 2021 Messages 526 Solutions 1 Reaction score 732 Points 93 04 Mar #2 Förhållandena för förvaring av RC är desamma som för alla syntetiska läkemedel. Solljus, temperatur och fukt förstör substanserna. För att öka hållbarheten, använd en torr, sval plats och mörk förpackning. Den kan förvaras i en vakuumpåse i kylen. R Rita Don't buy from me Resident Joined Feb 24, 2023 Messages 8 Reaction score 2 Points 3 By Rita 04 Mar #3 "Använd en torr, sval plats och mörk förpackning". Jag kommer ihåg, tack så mycket. Jag kommer att använda kylskåpet på ett bra sätt Upvote 0 Downvote
Förhållandena för förvaring av RC är desamma som för alla syntetiska läkemedel. Solljus, temperatur och fukt förstör substanserna. För att öka hållbarheten, använd en torr, sval plats och mörk förpackning. Den kan förvaras i en vakuumpåse i kylen.
R Rita Don't buy from me Resident Joined Feb 24, 2023 Messages 8 Reaction score 2 Points 3 By Rita 04 Mar #3 "Använd en torr, sval plats och mörk förpackning". Jag kommer ihåg, tack så mycket. Jag kommer att använda kylskåpet på ett bra sätt
"Använd en torr, sval plats och mörk förpackning". Jag kommer ihåg, tack så mycket. Jag kommer att använda kylskåpet på ett bra sätt