Question Hur gör jag WEED

TheLastPizza1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Jag har tittat runt på sidan. Och antingen är jag en retard eller så finns det inte mycket om ogräs * åtminstone att göra det *
Vilket är anledningen till att jag försöker fråga här. Jag har aldrig provat droger. garderoben som jag har gjort är att andas in deodorant från en påse.
Jag vet att du behöver odla ogräs. Men jag har ingen aning om var jag ska börja. jag bryr mig inte riktigt om ogräsens kvailitet. så länge det är billigt.
Jag vill inte riskera att köpa från en säljare utan istället lära mig hur jag gör det själv. Jag vet inte vilken utrustning jag behöver eller var jag ska få något.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Jag är säker på att det finns många användare som kan peka dig i rätt riktning. Men du har rätt, vårt forum handlar om syntetiska läkemedel, inte växtbaserade läkemedel.

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Det finns många YouTube-kanaler och andra forum om odling av ogräs

TheLastPizza1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Om jag får fråga var kan jag hitta dessa kanaler eller fourms?

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
1. Ta reda på vilken typ av ogräsplanta du vill odla.
2. Om du odlar inomhus måste du ha luftcirkulation.
3. Ventilation
4. Rätt utfodringsschema
5. När växterna fortfarande är frön bör din odlingslampa vara mellan 100w och 600w och miljön måste vara täppt (1 - 4 veckors odlingstid).
6. när de börjar växa vrider du tillväxtljuset upp från 600w till 1100w. Och starta ett helt nytt utfodringsschema (1 till 8 veckor ) växande tid.
(Vissa växter behöver bara 6 veckor) så läs på om växten innan du odlar den.
7. Använd kokosjord istället för vanlig jord så när du misslyckas med utfodringen kan du alltid fixa det.
8. Välj rätt tillväxtljus... det finns en skillnad mellan led-ljus och HPS-ljus.
Hps är billigare men det betyder att du behöver ett helt aircosysteem som kan kontrollera värmen. Annars kommer du att bränna allt.
Led-ljus är dyrt men säkrare och det behöver inte tunga luftsystem.

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Och viktigast av allt: se upp för buggar. De kan förstöra allt. Använd Neem-olja för att spraya dem under lövverket. För det är där de lägger sina ägg. Spraya dem bara när du vill släcka ljuset på dem.

9. Gör ett ljusschema
* Vegetativ - Plantor eller kloner leder till vegetativt stadium -
Ge 18-24 timmars ljus per dag

* Blomning - Blomningsstadiet (spirande) leder till skörd
Ge 12 timmars ljus och 12 timmars mörker varje dag

När vi säger mörkt. Vi menar verkligen mörkt! Inte ens det minsta ljuset släpps igenom.

Använd rätt tält/plats för odling.