JA, JA ... Jag gör det här testet varje gång jag bär det, för gammalt kan inte vara orsaken, filtret har 3 användningar ... det är en ny, men lukten passerar någonsin igenom, med alla masker jag har använt, halv- eller helmasker....
när det gäller att passa in i mitt ansikte, ja testet är ok, och jag har lite skägg ... försökte idag att klippa mycket, och fortfarande samma....
om allt detta, igår försökte jag en "ny" amalgamering, bara istället för att använda de skurna rutorna gjorde jag vad många människor gör och verkar fungera för dem alla, lägg rutorna i en matberedare eller en kaffekvarn ... jag trodde någonsin att den metoden skulle utsätta en hel del halvmalet AL och kunde vara olämpligt på grund av en mycket snabbare reaktion och förlust av effektivitet och naturligtvis slututbyte, men ..eftersom många människor gör ... försökte jag,,,, OMG ... den saken gjorde en mördarreaktion ... den brände AL (en tjock, 30 mikron) på cirka 10 minuter ... försökte sätta på isbad ... men ingenting.... åtminstone slösade jag inte bort min MDP2P eller METHYLAMINE ... det genererar massor av H2-gas.... men jag är orolig för kvicksilver och AL-förorening av platsen.... FRÅGAN ÄR: ska jag vara orolig? eller bara H2-gas överallt och det är det? AL-folien slutade som bränt papper....
enligt min synvinkel började amalgamationen på... 2-3 minuter i en kedjereaktion omöjlig att hantera, som om man använder AL-pulver..... ill tillbaka till mina rutor haha
@G.Patton din åsikt kommer att vara mycket uppskattad också (om du förstod mig hahaha)