Zero day
Supply Manager
- Reaction score
- 38
- Deals
- 2
Jag vill uppmärksamma dig på falska dokument från olika länder.
Dessa dokument är lämpliga för olika ändamål. De kan användas för att bo och resa (även med flygplan) i hela EU.
Du kan köpa olika varor på nätet och ta emot paket under falska namn. Om du betalar med någon annans bankkort eller kryptovaluta kan du förbli anonym. Även om säljaren ber om fotolegitimation är du fortfarande anonym.
Många människor står inför problemet med att köpa kemikalier eftersom säljaren ber att skicka ett foto av dokumenten. Jag har en lösning på detta - falska dokument.
Allt du behöver för att beställa ett dokument kan listas på dina fingrar:
1. Foto (om du bara kommer att använda dokumentet för online shopping, så inga problem skicka ett foto av din nördiga granne). Om du vill resa med sådana dokument (flyga på ett flygplan, köra bil, bo på hotell) måste du skicka ett personligt foto.
2. Födelsedatum (du kan hitta på det, det viktigaste är att vara åtminstone något åldersanpassat)
3. Efternamn och förnamn (vilket namn du vill)
4. Födelseort (du väljer själv)
5. Foto av din namnteckning (ska placeras på dokumentet)
Jag gör resten av det själv på bästa möjliga sätt.
Naturligtvis kommer jag att göra allt så snabbt som möjligt, men jag kommer fortfarande att prata om tidslinjer:
ID och DL (körkort): 3-4 dagar
Resedokument: 7-8 dagar
Sändning med närmaste buss till EU. Högst 5-7 dagar.
Postleverans inom 2 veckor. Det finns ingen brådskande leverans.
Nåväl, låt oss komma till kostnaden för dokumenten:
ID, DL (körkort): 750€
Resedokument (pass): 2700€
Tjeckien:
ID, DL (körkort), Resedokument (pass)
Moldavien: ID
ID, DL (körkort), resehandling (pass)
Rumänien: ID, DL (körkort)
ID, DL (körkort)
Frankrike: ID, DL (körkort)
ID, DL (körkort)
Spanien: ID, DL (körkort)
ID, DL (körkort)
Betalning accepteras endast i kryptovaluta. Det är ett stort nöje att arbeta genom escrow-tjänsten
Nedan hittar du foton av mitt arbete.
Alla frågor i privat korrespondens eller e-post
Dessa dokument är lämpliga för olika ändamål. De kan användas för att bo och resa (även med flygplan) i hela EU.
Du kan köpa olika varor på nätet och ta emot paket under falska namn. Om du betalar med någon annans bankkort eller kryptovaluta kan du förbli anonym. Även om säljaren ber om fotolegitimation är du fortfarande anonym.
Många människor står inför problemet med att köpa kemikalier eftersom säljaren ber att skicka ett foto av dokumenten. Jag har en lösning på detta - falska dokument.
Allt du behöver för att beställa ett dokument kan listas på dina fingrar:
1. Foto (om du bara kommer att använda dokumentet för online shopping, så inga problem skicka ett foto av din nördiga granne). Om du vill resa med sådana dokument (flyga på ett flygplan, köra bil, bo på hotell) måste du skicka ett personligt foto.
2. Födelsedatum (du kan hitta på det, det viktigaste är att vara åtminstone något åldersanpassat)
3. Efternamn och förnamn (vilket namn du vill)
4. Födelseort (du väljer själv)
5. Foto av din namnteckning (ska placeras på dokumentet)
Jag gör resten av det själv på bästa möjliga sätt.
Naturligtvis kommer jag att göra allt så snabbt som möjligt, men jag kommer fortfarande att prata om tidslinjer:
ID och DL (körkort): 3-4 dagar
Resedokument: 7-8 dagar
Sändning med närmaste buss till EU. Högst 5-7 dagar.
Postleverans inom 2 veckor. Det finns ingen brådskande leverans.
Nåväl, låt oss komma till kostnaden för dokumenten:
ID, DL (körkort): 750€
Resedokument (pass): 2700€
Tjeckien:
ID, DL (körkort), Resedokument (pass)
Moldavien: ID
ID, DL (körkort), resehandling (pass)
Rumänien: ID, DL (körkort)
ID, DL (körkort)
Frankrike: ID, DL (körkort)
ID, DL (körkort)
Spanien: ID, DL (körkort)
ID, DL (körkort)
Betalning accepteras endast i kryptovaluta. Det är ett stort nöje att arbeta genom escrow-tjänsten
Nedan hittar du foton av mitt arbete.
Alla frågor i privat korrespondens eller e-post
Last edited: