Beräknad tid för att sälja kilo per gram?

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Så bara en snabb åsiktsfråga, som jag vet varierar beroende på ämne, nätverk av kunder osv.

Men om någon säljer mdma, vad skulle vara tidsuppskattningen för att bli av med ett kilo? Verkar som ett tag om du inte bor i en riktigt stor stad.

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Reaction score
28
Din fråga är bra.
Men jag tror att den som säljer i gram inte kommer att köpa i kg. De kommer förmodligen att köpa i 100-tals gram.

Tänk på läkemedelsbranschen samma som normal verksamhet. Det följer också hierarki.
Förstå det från exempel.
Förra året beslagtogs 1500 ton kokain så anta att det är 10% av den totala handeln så totalt 15000 ton kokain produceras och säljs.
All denna kvantitet distribueras till slutkunden som inte är en köpare av mer än 10-100 g.
Så ton => 100s kg => kgs => 100s gram => gram
Passa nu in dig själv i denna hierarki. Det beror helt på dina kontakter och din förmåga att ta risker. Verklig narkotikahandel sker offline. Gatuförsäljarna (återförsäljare i normal verksamhet) vars försäljningsgrad och marginal är hög finns inte på darkweb.
Vad tycker du om tonproducenten. Jag är säker på att han är en av de rika personerna i något land. 😂

thch

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Det skulle ta mig lika lång tid som det tar att ringa ett telefonsamtal. om du ställer den här frågan behöver du ägna mer tid åt nätverkande och mindre tid åt att posera.

NoOneImportant

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
OP Några saker du behöver förstå om läkemedelsbranschen. Det första är att för att bli respekterad som langare måste du bli respekterad som en djävul. Den största rörelsen under dig är din största fiend och när det gäller vikt bör du ha det sålt innan du ens rör vid det.

Med lös MDMA betyder det att du antingen kommer att behöva kapsla in det eller få det pressat till piller för att flytta det. Har du utrustningen eller nätverket av återförsäljare för att flytta detta med några telefonsamtal? Har du ett evenemang där du kan flytta produkten själv och veta hur du kommer igenom säkerheten? För många frågor som du måste fråga dig själv svaret på.

Jag kunde flytta det och sedan några med min kontaktlista och jag har varit ute av spelet i 20 år. Men jag gick in med ett mål att tjäna x summa pengar, tjänade x summa pengar och kom ut. Dealing är ett medel för att nå ett mål, inte en livsstil. För att citera Jay Z "Get in get out it's an OGs classic". Ju längre du är i spelet desto mer av ett mål blir du. Mellan polisen, rånarna och andra langares avundsjuka är det som att spela i ett minfält med ögonbindel. Ju längre du är med i spelet desto större är risken att du trampar på en mina.

Last edited:

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
26
Det kan jag svara på.
Föreställ dig något i stil med detta:

Varje dag har du i genomsnitt 6 kunder. Den första kunden kommer att köpa 3 gram men du kommer inte att se honom på en hel vecka. En andra kund kommer fram och köper 1 gram men senare på kvällen köper han 1 gram till och så gör han varje dag. Den tredje kunden är en återförsäljare, han köper 10-tals gram varje gång, köper vanligtvis 50 gram men du ser honom inte på en hel månad, kan vara månader till och med mellan köpen. Och resten 3 köpare är lojala kunder, en är en universitetsstudent, en är en klubbdörrvakt och den andra är din mormor eftersom hon är en badass, de köper alla 1 gram, en gång i veckan.

Lägg nu till allt detta:
Dagligen säljer du något liknande detta: 2 gram (2:a kunden, varje dag köper han)
Veckovis: 3 gram (1:a kunden) + 3 gram (de tre personerna, mormor, dörrvakten och studenten) + det du säljer dagligen (2*7 = 14) == 20g
Månadsvis: 50 gram (återförsäljaren) + veckoförsäljning ( 20*4 = 80) == 130g per månad!
Ett år säljer du: månadsvis * 12 == 1200 gram

Så det här är lite av matematiken bakom det, ju fler kunder du har desto bättre, fokusera på att sälja stora mängder om du har ett kilo, du vill bli en leverantör inte en återförsäljare på gatunivå.