Welcome to the UK section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.
Jag har bläddrat i några dagar nu ... personligen skulle jag vilja se fler prekursorer etc ... mycket intresserad av att syntetisera men att få tag på dessa kan vara svårt
Kanske låter det roligt men att få anständigt hash (trevligt om det kommer att finnas någon variation att välja mellan) till rimligt pris kommer att vara fantastiskt, verkar låg efterfrågan på marknaden för det sedan några år ... dvs att hitta legit charas är åtminstone för mig personlig användning nästan omöjligt ...
tbh. jag är inte längre Telegram-användare, att hitta pålitlig leverantör är som att leta efter en nål i en höstack. det är därför jag sätter mycket hopp på webbplatser som BB.
Några bra leverantörer här tar riskerna med att skicka över hav
goin för att introducera döda droppar i Nordsjön en ny transporttjänst (ingen möts upp) men bara om du har skrivutrustningen för att hämta dina saker en gång död droppade är det ditt ansvar att samla in. escrow däremellan också