Cop Stories

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
132
Points
33
De flesta av oss har konfronterats med poliser under våra drogresor. Någon har blivit tagen av DEA i labbet, någon har blivit tjallad på av sin langare eller så har det varit en razzia på klubben. Vissa har fångats med en påse upp i röven på flygplatsen eller postkontoret med ett paket vax i handen och blev slammad under en utbetalning. När du är involverad i droger och ofta håller dem i dina händer kan vad som helst hända.

I det här avsnittet delar medlemmar i BB Forum med sig av sina samlade erfarenheter av interaktioner med polisen. Det är alltid bra att veta hur man ska bete sig under en sökning i lägenheten. Hur man undviker gripande och ansvar. Berätta om dina egna möten med polisen, vad resultatet blev och vad som kunde ha hjälpt dig om du hade haft rätt erfarenhet vid den tidpunkten. Kanske har du hamnat i trubbel utomlands? Dela din erfarenhet med oss, den kan rädda någons liv.

Se även avsnitt: Arresteringar av laboratorier. Berättelser om misslyckanden.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,304
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag råkar vara mycket bekant med lagstiftningen i USA. Många av er har sett videor från "cop watch" eller någon liknande innehållsproducent. Räkna inte med att vara de killarna. De visar inte videoklippen där polisen bara kroppsslammar killen, bäst hans röv och kastar sin kamera i sopcontainern.
Jag skulle vilja säga ett par saker som kan hjälpa dig att undvika åtal eller skada.
1. DU KAN INTE SLÅ POLISEN PÅ GATAN. Du kan bara slå dem i domstol. Gör inte motstånd mot gripandet. Om de gjorde ett fel, måste du bara vänta tills du ser domaren. Poliser tror alltid att de har rätt. Att motstå arrestering lägger till en annan avgift och hjälper inte din position i domstol. De kan slå dig i röven också.
2. det är lagligt för en polis att söka något inom räckhåll i ett trafikstopp. Se Terry vs. staten Ohio USA: s högsta domstol.
De ska bara leta efter vapen, men de kommer förmodligen att ta allt ur dina fickor. Huruvida detta är lagligt eller inte beror på staten och domaren. Ofta är droger som hittas i en terry-sökning otillåtliga i domstol, men du kommer fortfarande att förlora drogerna.
3. Försök inte att representera dig själv i domstol. Det är ett dumt drag. Du behöver den av domstolen utsedda advokaten för att lämna in motioner och upptäckt och förhandla om en uppgörelse. En svarande kan inte förhandla med åklagaren.
4. Om du inte talar i rätten kommer domaren inte att hålla din hand och agera för din räkning. Det är en intressekonflikt för en neutral part.
5. Det finns inget sådant som ett uttalande till ditt försvar. Ett uttalande är bevis. Ge inte ett sådant.
6. Förvänta dig inte att poliser ska säga sanningen, varken på gatan eller i rätten. Om poliser var tvungna att säga sanningen skulle de aldrig fånga någon. Poliser ljuger varje dag. De är bra på det. De står över lagen på gatan och i (ditt) domstolsärende. De måste anklagas för att hållas ansvariga. Det är inte fallet du deltar i.
Jag kunde fortsätta men det verkar som en bra start.
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
Mitt hus klassades för många år sedan. Jag hade mycket mer på gång utanför ramen för husrannsakan och inte mycket att göra inom ramen för den. Min vängrupp var solid men en tillsyn kostade mig mycket stress, tid och pengar. Mitt råd till alla er kemister, återförsäljare och rekreationsanvändare. SAMMANFATTAT I NÅGRA FÅ ORD.
DONT. KASTA. NÅGOT MED DRUGRESIDUE I DIN TRASH. ägna en väska eller låda som du lägger all begagnad utrustning, behållare, inklusive påsar, q-tips som används för att rengöra ett rör etc etc. håll din papperskorgen ren som en visselpipa. Om du känner att du är under övervakning, och du tror att de bara behöver få sannolik orsak (USA), kontrollera ditt papperskorgen. Hela vägen fram till skräpplockningsdagen / och tiderna. Om ditt skräp går oskadat, särskilt om det hålls på trottoaren i ett par dagar, är du troligen inte under någon form av övervakning. Cus allt som krävs är en drog som erhållits baggie för att få en teckningsoption för att plundra ditt hus. Lär av mina misstag. Var säker ish där ute folk.
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
158
Points
43
Skräp är ett stort problem för laboratorier i USA - även bortkastade vattenprover
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
158
Points
43
Se alltid helheten i spelet. Människor koncentrerar sig ofta på fel saker. Du måste se den stora bilden.
Som att folk skulle använda alla krypterade chattar för att kommunicera med sina kunder, men skicka från postkontor med kameror.
Möt upp med kunder några utanför stadsområdet, men håll droger hemma. Använda svansar för att sälja skit men packa paket utan handskar.
Om du är försiktig måste du vara försiktig i varje steg. Om du är avslappnad, var avslappnad överallt, desto snabbare sker domen eftersom en svag länk i kedjan kommer att få dig fångad, spelar ingen roll om alla andra delar är skottsäkra, bara en saknad del kommer att få dig ner, pojke.
Jag vet inte om USA, men i Europa måste du smälta in genom ditt utseende för att se normalt ut. Poliser vet hur knarkare ser ut, de vet hur genomsnittliga ligister ser ut och de screenar för det. Även om du stoppas av normal polis (EU) vet ingen att du har 1 kg koks i din bil förrän du får det att se ut som om du har det. Måste bygga den inre freden i dessa ögonblick.
När jag rökte gräs väldigt mycket gjorde jag allt möjligt skit och betedde mig som en helt vanlig nykter person. Jag ville alltid se nykter ut så att folk inte tror att jag är rökare och jag fann att vi som människor alltid när vi möter varandra ger vi stark första ögonkontakt minst en gång för att kontrollera den personen på något sätt. låt det vara din mamma eller polis, de kommer alltid att titta i dina ögon när de träffas, så du måste klara det, om du inte gör det kommer de att tycka att du är misstänksam och något är avstängt.
Människor som aldrig har varit i fängelser kommer de att få inlärningskurva mestadels efter det som händer.
Du måste se helhetsbilden. Smälter du in som vanlig person, smälter du in där du bor, vad folk om dig tycker var du får dina pengar. överdådiga livsstilar för icke-arbetare får människor avundsjuka och även dina "vänner" kommer att orsaka dig problem.
Jag tror att narkotikabranschen är ett ensamt liv om man vill klara det. Du kan inte lita på nya människor, vilket gör det svårt att få kontakt med nya människor. Du kan inte dela med någon hur var din dag, vilka saker du gjorde.
Men ... varje genomsnittlig tillverkning eller upp droghandlare jag känner, även efter lång fängelsetid, kom alla tillbaka till samma biz, vissa gör det bättre, vissa kom tillbaka till fängelset. Drogspelet är beroendeframkallande.
Brukade bli paranoid för någon skit, eller misstag, kasta droger allt bort, lovar mig själv att sluta, inte mer drog biz.Next dag tänker där jag kastar mina droger och hur man hittar den.
Bättre stå stilla och undvika alla möjliga misstag och förstå att du älskar narkotikahandel och gör det stort.
 
Last edited:

Jorg

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 14, 2024
Messages
16
Reaction score
12
Points
3
På Balkan om "intervention squad" dra dig över och du bar arresterad för 2007 upplopp och som en ex con, drar de ner byxorna så att du inte kan springa under sökning även i fullt dagsljus framför din familj och grannar. De ser ut som rädda djur tho. Jag tycker till och med om det om de inte skulle hantera mina bollar.
 

alpino

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Oct 17, 2023
Messages
82
Reaction score
90
Points
18
Deals
16
Förvara aldrig dina droger i ditt privata hus. Och för labbet förstör alltid allt för att inte skapa bilden av att det är ett labb eftersom du kommer att få plus min 5 år extra när du busted och att inte spendera mycket pengar varje gång köpa bara de saker du kan hantera med Ge upp nästan hälften av saker som du inte nödvändigtvis behöver. Jag vet att alla skulle vilja ha ett fullt labb och att inte improvisera, men det är viktigare att inte bli fångad. Jag använder flaskor för att separera. Plastglas, burkar och lock.Och om du har en magnetomrörare, se till att den är ren hela tiden (använd något för att täcka 100% innan du börjar ,i det här fallet kommer det inte att vara nödvändigt att rengöra varje gång) och efter att du har avslutat bryta din kolv och vara säker på att du kastar i papperskorgen aldrig med påsen och ta en värmeresistent kökspyrex och kasta några nachos dip sås eller choklad och sätta en ny magnet och slå på den och lämna nachos eller choklad etc på den platsen för att kunna berätta för dem att det bara är en värmeplatta som jag använder i köket för andra ändamål och aldrig för droger. Håll dig säker:) PS: var säker på att din skala är stor och kan användas för fler ändamål i huset och håll den ren hela tiden (täck den här också och rör inte med smutsiga händer fulla av spår)
 
Top