- Language
- 🇵🇱
- Reaction score
- 4
Jag frågar för att jag är intresserad av din åsikt som en mer erfaren grupp. Jag ska bespara mig historien om den vän som bad mig ställa denna fråga och börja med fakta: jag är 30 år gammal, har en hund och lite pengar från att hyra en lägenhet varje månad, men ett förestående straff på 5-6 år, jag tänker inte ge upp det jag tycker om, det vill säga, bortsett från hunden, att återgå till att leka kemist. Jag är medveten om allt, etc. Frågan gäller ett hypotetiskt ögonblick, om några månader, då jag kommer att köra mot solnedgången med ett leende på läpparna och med pengar för en bra start Vilket land skulle du välja och vad skulle du tänka på när du väljer? Jag bor i Europa, i Polen, och enligt min mening är Asien det säkraste landet. Att leva i slutet av världen, utan elektronik, prakt och allt annat av denna skit, som den västerländska civilisationen anser vara den största prestationen, är teoretiskt ett plus för mig. Jag kommer inte att kasta några fler tankar för att inte föreslå någon. Trots entusiasmen är sunt förnuft och fakta fortfarande det viktigaste