- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 74
- Deals
- 26
En fråga, eller jag antar att det här är mer som en enkät. Jag märker att en majoritet av marknaderna bara använder XMR. Vad är din preferens när du använder krypto? Och om det fanns ett annat sätt att genomföra escrow-affärer utan att använda krypto men ändå förbli anonym, skulle någon ha en idé om hur man gör detta och i så fall skulle det vara möjligt att genomföra? Uppenbarligen är kontanter och döda droppar eller döda droppar och handelsprodukter av lika värde bra. Men för en marknadsplats online måste det finnas ett sätt att implementera ett säkert integrerat system som förbinder olika delar av världen där erbjudanden kan göras som håller alla säkrare eftersom även användningen av XMR har risker. I slutändan bör minimering av risken för både köpare och säljare vara ett mål som vi alla delar, även om det innebär att vi förlorar lite vinst här och där. Jag antar att det låter galet, men när jag växte upp i den här branschen lärde jag mig att sätta människor framför vinster och framför allt minimera riskerna även om det innebär att förlora lite pengar.