WHATSAPP | ANDROID !!!ALERT!!!

Hallo aan de hele BB gemeenschap. Ik wil jullie vertellen wat ik onlangs heb ontdekt. De Roemeense politie heeft een groot aantal drugshandelaren opgepakt. Sommigen van hen waren mijn goede vrienden. Het was een vrij lange zaak waar veel mensen bij betrokken waren.
Uiteindelijk was het idee dat iedereen Android telefoons + Whatsapp gebruikte. Net als elke mensenhandelaar probeer je jezelf zoveel mogelijk te beschermen. Leden van de groep dachten dat als ze na het schrijven van een sms de foto en het gesprek zouden verwijderen, ze veilig waren... Maar helaas waren ze niet veilig. De meesten gaven het wachtwoord van hun telefoon, in de overtuiging dat er niets in hun telefoon te vinden was, anderen hadden een pincode van 4/8 tekens. Gisteren liet een van de mensen me eindelijk de 400 pagina's tellende aanklacht zien, die ik zeer aandachtig heb gelezen. Daarin zag ik een heleboel dingen. Maar wat ik het meest zag waren hun gesprekken op Whatsapp, foto's en video's. Eerlijk gezegd dacht ik dat Whatsapp van begin tot eind versleuteld was. En inderdaad, het is end to end versleuteld, wat betekent dat het gesprek onderweg niet kan worden onderschept. Het probleem is ANDROID, de Android telefoon maakt een map aan in het interne geheugen van DATA. In die map worden mappen aangemaakt wanneer je een applicatie installeert. Dus de politie kan absoluut alles zien. Ik heb gemerkt dat SIGNAL geen aangemaakte map heeft. Die is goed.
Ik wil niet zeggen dat Android een slechte telefoon is of Whatsapp. Het enige wat ik met deze post wil zeggen is dat het niet zoveel uitmaakt welke applicatie je gebruikt om te communiceren... Het belangrijkste is dat je een ALPHANUMERISCH wachtwoord hebt van minstens 10 tekens. Ik weet dat het vervelend is om dat wachtwoord elke keer opnieuw in te typen, maar BETTER SAFE THAN SORRY.
Dingen die je kunt doen voor extra bescherming!!!
Als je een iPhone xs naar boven hebt, activeer dan de Lock Down Mode. Hierdoor wordt USB uitgeschakeld.
Je kunt ook FIND MY PHONE activeren op ISO/Android en het wachtwoord geven aan iemand die je vertrouwt. Voor het geval je betrapt wordt terwijl je een fabrieksreset uitvoert op ICLOUD of GOOGLE.


Bescherm je familie, steun BreakingBad
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,714
Points
113
Deals
666
Het is allemaal onzin. Ons team zit al meer dan 10 jaar in de medicijnenbusiness en sommige van de oudste leden zitten al bijna 20 jaar in de business. In de huidige realiteit is het gebruik van populaire boodschappers vergelijkbaar met een oprechte bekentenis. Een Israëlisch bedrijf levert aan alle ontwikkelde landen apparatuur met de naam UFED. Met deze apparatuur kan LE alles uit iPhones, macbooks en andere besturingssystemen halen.
De enige optie is om het OS op USB (Whonix/Tails) te gebruiken. Laat geen sporen achter op je eigen apparaat. Gebruik jabber+otr voor communicatie. En natuurlijk kun je geen postdiensten gebruiken, alleen dead drops. 9 van de 10 arrestaties van online drugsverkopers zijn te wijten aan het feit dat ze te herkennen zijn aan hun zendingen.

Als iemand je vertelt dat je veilig online drugs kunt verkopen met je iPhone/Android en Whatsapp, spuug hem dan in zijn gezicht.

Het verbaast me echt wat de anonieme deskundigen op de bank schrijven. Voor de meesten is de aanwezigheid van JS op een site de trigger die iemand ontmoedigt om een site op het darknet te gebruiken. Maar je eigen adres achterlaten bij het kopen van drugs op een site is zoiets als "Hallo" zeggen.
De tijden dat JS gevaarlijk was zijn al lang voorbij, tenzij ontwikkelaars natuurlijk Google's JS gebruiken in hun projecten.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
51
Reaction score
50
Points
18
Afrekenen cellebrite ufed touch 2.
Israëlisch bedrijf gebruikt 0day exploits, er is geen manier om je telefoon te beschermen...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
510
Reaction score
238
Points
43
Bedankt om dit te delen. Goede input HEISENBERG
 

prisondude

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
Ik zou me geen zorgen maken dat ik gepakt word in het ergste geval, maar ja, Signal is beter of een iphone.
 

pap.pine

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2024
Messages
29
Reaction score
10
Points
8
Je zou in ieder geval iets als SD Maid moeten gebruiken om het systeem netjes te houden. Voor mezelf heb ik dagelijks clean run ingepland.

SD Maid vindt u vanaf hier:


FERr1kxWuB
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
510
Reaction score
238
Points
43
Het enige wat ik niet leuk vind aan die app is dat het in het beste geval mijn telefoon schoonmaakt. Ik hou er niet van dat iets onversleuteld naar een server wordt gestuurd en niet onder mijn controle is. Ik kan misschien mijn telefoon schoonmaken, maar niets anders
 

prisondude

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
waarom niet session app gebruiken.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
510
Reaction score
238
Points
43
Ik gebruik sessie. Ik denk dat ik paranoïde ben over de messaging-apps. Session is redelijk veilig
 
Top