- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,313
- Deals
- 1
Hé, ik heb wat rondgekeken (ja, ik heb de zoekmachine geprobeerd) en ik vind het moeilijk om erachter te komen wat deze RC's eigenlijk zijn. Ik wil er graag een paar proberen, maar ik ga echt niet iets nemen als ik geen idee heb wat het is.
KU crystal ik herinner me dat iemand zei dat het een cathinon derivaat is het is een beta keton?
EKU kristal, ethyl-keto amfetamine?
8clad? Als het 8 van iets heeft is het waarschijnlijk een octaan heptaan of nonaan...hmm. Ik weet het niet, ik kon niets slims of grappigs verzinnen
Als je weet wat deze of andere cryptische namen zijn, help dan even.
Ik heb dit gepost in analytische chemie, want dat is wat ik probeer te doen, analyseren welke chemicaliën het zijn. Verplaats het, dood het, scheld me uit, wat je maar moet doen. Ik hoop dat je mijn woordsalade waardeert
KU crystal ik herinner me dat iemand zei dat het een cathinon derivaat is het is een beta keton?
EKU kristal, ethyl-keto amfetamine?
8clad? Als het 8 van iets heeft is het waarschijnlijk een octaan heptaan of nonaan...hmm. Ik weet het niet, ik kon niets slims of grappigs verzinnen
Als je weet wat deze of andere cryptische namen zijn, help dan even.
Ik heb dit gepost in analytische chemie, want dat is wat ik probeer te doen, analyseren welke chemicaliën het zijn. Verplaats het, dood het, scheld me uit, wat je maar moet doen. Ik hoop dat je mijn woordsalade waardeert