AI kocht ook via escrow, en toen ik je schreef dat ik de deal per ongeluk had gesloten en of je me daarmee wilde helpen, antwoordde je dat ik van mijn eigen fouten moest leren.
Er zijn hier twee opties.
De eerste is dat ik het naar hem verstuur op dezelfde manier als nu, om er zeker van te zijn dat het ontvangen wordt.
De tweede is dat ik al het geld terugbetaal, alle slechte recensies verwijder en ze in de toekomst niet meer zal schrijven (hij gaat niet akkoord met het verwijderen van de recensies).
Ik heb nog nooit tegen iemand gelogen. Ik heb een goede reputatie op dit platform. Maar hij heeft te veel haast. Koos mijn leveringsmethode niet en gaf me slechte beoordelingen, wat me erg stoorde. Zorgde ervoor dat ik niet met hem kon communiceren, zelfs als ik dat wilde.
Ja, ik begrijp het nu en voor de toekomst gebruik ik alleen escrow.
Ik bestel vele malen bij verschillende leveranciers en schrijf nooit niets over hen omdat ze echt (zelfs dat veel zendingen te stoppen en ik niet ontvangen) maar dit is oplichter voor 100%.
Dus echt, ik raad iedereen aan om escrow te gebruiken
If you charge someone with scam, you must provide proofs! Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.