De grote lijst met excuses - legaal gebruik van chemicaliën

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
412
Points
63
Ik wist niet zeker waar ik dit moest posten, aangezien Pinkman House niet meer bestaat. Ik probeer het hier.

Dus je hebt wat chemicaliën in kleine hoeveelheden besteld en hebt de pech gehad dat ze bij de importcontrole of douane terecht zijn gekomen. Als je grote hoeveelheden hebt besteld ben je waarschijnlijk de pineut, wat je ook zegt, maar zeg dat je een nieuwe route of een nieuwe synth uitprobeert met hobbyistenhoeveelheden- of zeg dat je een hobbyist bent. Dan wordt je waarschijnlijk gevraagd waar ze voor zijn. Tijd voor de Big List Of Feeble Excuses!

Ik zal beginnen:

Fenol- "Ik maak paracetamol. Het is erg leuk en niet illegaal. Ik ben ook een hobbyist en ik zou het nooit innemen of aan iemand anders geven."
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
412
Points
63
Je kunt hier ook chemische stoffen posten waarvoor je een goed excuus aanvraagt. Ik zal hier ook beginnen:

Natriumnitriet
Natriumboorhydride
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
kan worden gebruikt om te bleken of om een bleekmiddel te produceren, het wordt ook gebruikt als onderzoeksobject voor waterstofcellen in auto's.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
412
Points
63
Ja, hoewel er daarvoor te veel legale alternatieven beschikbaar zijn. Ik denk dat de beste excuses zijn als je toegeeft dat je met chemie aan het klooien bent, maar je doet onschadelijke experimenten.

Maar voor natriumnitriet heb ik gevonden dat het wordt gebruikt als geurstof voor visaas. Zo wordt het verkocht in de VS.
 

oldkaw

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
6
Reaction score
6
Points
3