- Reaction score
- 260
- Deals
- 1
Ik ben al een paar maanden op deze site en ik heb gemerkt dat er veel mensen zijn die geen lepeltje-lepeltje willen, maar video's met stapsgewijze instructies zonder de moed te hebben om het daadwerkelijk zelf te proberen door een beetje onderzoek te doen. Ik zou zeggen dat 80% van de geplaatste syntheses kopieëren en plakken zijn met een paar woorden veranderd. Mensen die andermans werk opeisen Zeer weinig bijdrage Ja, ik begrijp dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten en allemaal hulp nodig hebben, maar het meeste is al beschikbaar om te lezen. Sommige mensen kunnen niet eens een synthese volgen die je alles vertelt zonder om hulp te vragen. Hoe kan het dan fout gaan als je de synthese van iemand anders volgt Ik heb hier maar een paar mensen gezien die verschillende routes probeerden voor een betere opbrengst of minder gecontroleerde/beperkte chemicaliën dit is gewoon wat ik de laatste tijd heb gezien. Voor mij is het vallen en opstaan als je je eigen route volgt (het is natuurlijk gevaarlijk, maar dat is het risico dat je neemt) en je ervaringen deelt die mislukken, enz. Organische chemie is erg gevaarlijk voor jezelf en anderen, vooral als je geen idee hebt wat je aan het doen bent. Veel te veel amateurs willen een makkelijkere manier om aan drugs te komen. Koop ze van anderen en bespaar jezelf de moeite om jezelf of iemand anders te doden. het is een goede site voor verkopers. Deze site is niet voor mij zoals ik dacht dat het was dus vrede uit Chems